Ielidojam Anglijā Gatwick --> Brighton

Šodien beidzot pienāca šī lielā diena, kad sākam mainīt pasauli sevī un apkārt sev.. :)

Kad pamodos no rīta, tā šķita kā parasta diena, brokastis, dušiņa, pārlasītas vēstules draugos...

Pirmā atšķirība, 13:00 attopies, ka stāvi ar čemodānu un mugursomu RIX (Rīgas lidostā), pavadīt ieradās mamma un labākais draugs.. :) Protams draudzeņu mammas un kopīgā draudzene... Bet interesantākais tas, ka nekas nelika justies tā, ka dzīvē kaut kas mainītos.. Pozitīvais garīgais, kā vienmēr un cīņas gars, kas nekad nezūd.. :) Ar ļoti lielu atbalstu tiku pavadīts un 1 izmaiņas laikam sajutu ielidojot Gatwick lidostā... Cilvēki apkārt nerunā Latviski - interesanti.. :)

Dodamies tālāk - noskaidrojām ar kuru transportu vislabāk doties uz moteli, kur pavadīsim pirmās 2 naktis, līdz atradīsim dzīvoklīti...

Braucot autobusā - izbaudīju Anglijas arhitektūru - izskatās ka viss sabāsts viens pie otra, bet dzīvokļu šeit nav... Praktiski privātmāju pilsēta, kā jau visa Anglija.. Izkāpjot no autobusa 1. ko ieraudzījām bija Brighton Pier (bildē). Pūta diezgan spēcīgs vējš, bet patīkams - sataisījos doties ceļā uz moteli, bet tas lika pasmaidīt - pārgājām pāri ielai un esam klāt... :)

Angļi tik tiešām jauki cilvēki, smaidīgi, izpalīdzīgi - pagaidām lielāks kontakts nav bijis.. ;)

Sākumā ļoti lielu uzmanību pievērsām rītdienas plānam - primārais, kas jāizdara - jāatrod visiem istabas, kur dzīvot - sākām zvanīties jau uz laicīgi sagatavotajiem telefona numuriem un sarunājām vairākas tikšanās.. :)

Šeit ir tāds apburtais loks - lai dabūtu darbu, nepieciešams insurance number, lai dabūtu insurance number ir jābūt patstāvīgai dzīves vietai Anglijā, līdzīgi ir ar bankas karti... :) Tad nu uz to arī fokusējām un rītā 7:30 jau ceļamies, lai sāktu skrējienu dzīvokļu apskatē - izčekojām arī autobusu, ar kuru tikt līdz 2 pilsētas galam, kur atrodas 1 dzīvoklis.. :)

Šovakar izgājām nelielā pastaigā pa pilsētu - jāpiekrīt - "Mazā Londona" - Tāds pats "Big eye", kā Londonā un ir pacentušies arī ar mini "Big Ben" :) Ļoti patīkama arhitektūra, blakus jūra, ar augstiem viļņiem un ar meitenēm novērojām, ka mēness ir daudz lielāks kā Latvijā. Bāru apmēram tā pat kā Vecrīgā, viens pie otra un neskatoties uz to ka šodien otrdiena - diezgan pilni... :)

Motelīts kurā esam apmetušies arī lika pasmīnēt - 1. foršais pārsteigums - lifts - jau ieskrējāmies kāpt iekšā un beigās tāds kā šoks - ka knapi pietiek vieta koferim un 1 cilvēkam - nu neko braucām pa 1 uz 4 stāvu :) paņēmām reģistratūrā atslēgas no durvīm (magnetizētās) no kurām strādāja 1 no 3, pēctam 2 no 5, beigās 4 no 4 (esam 3 cilvēki ) - patīkami ka visa maiņa notika ar smaidu sejā un pozitīvu attieksmi ;) Nu protams koredoris angļu stilā... Vismaz tik plats, lai koferis neiestrēgtu bija... :) Bet tiešām visa šī atmosfēra ir interesanta un gribētu teikt - ka Brightona man sāk iepatikties... :)