DPA Cycling Team ceturtā diena treniņnometnē Kiprā

Pārdomās dalās komandas kapteinis Reinis: "Šodien bija 4 h izturības treniņš, apskatījām pirmā posma trasi, izbraucām trīs apļus. Matīss un Reinis dabūja cauras riepas, jo ceļš diezgan dzelkšņains un škembains. Izmēģinājām putu baloniņus, jo mūsu velosipēdu riepas ir pildītas ar šķidrumu, bet tas nelīdzēja, caurumi bija pārāk lieli – likām iekšā rezerves kameras. Standartā mūsu velosipēdu riepas ir bez kamerām, iekšā šķidrums, lai mazinātu risku pārsist riepu, līdz ar to arī viss rats ir vieglāks. Ja caurums ir pārāk liels, tad liek iekšā rezerves kameru, lai tiktu līdz mājām. Izskatās, ka sacensībās izmantosim biezākas, mazliet smagākas riepas, kas sniegs lielāku drošību.

Trases pirmais posms sākas pilsētā, ved augšā pa stāvu kalnu aptuveni 1.5 km, tad ir vidēji tehnisks nobrauciens ar asiem pagriezieniem, pāris līkumi cauri pilsētai – kopējais aplis aptuveni 5.2 km.

Šodien vakarā mums bija stiepjošie vingrinājumi – atjaunojošie treniņi. Tā kā mums nav speciālie paklājiņi, tad izmantojam zviļņu matračus, uz kuriem vingrojam, kā arī Kristofera beisbola bumbu, kuru viņš paņēmis līdzi, ar to kārtīgi izrullējam visus problemātiskos punktus.

Pēc treniņiem mēs ejam aukstā baseinā, kas palīdz paātrināt vielmaiņu un asinsriti, ātrāk atjaunot muskuļus jaunai slodzei.

Vakarā, ja ir brīdis un vēlme, muskuļus var arī pasildīt, guļot karstā vannā. Mums ar Kristoferu ir paveicies, mūsu numuriņā ir vanna, ko arī katru vakaru izmantojam.

Treniņos kopā ar mums dodas arī komandas menedžeris Ivo, kurš savā pulkstenī pārzīmējis trases, domāju, ka viņam nav viegli turēt mums līdzi, šodien pat saīsināja savu braucienu, nebrauca tik daudz apļu, kad mēs iepazinām sacensību pirmā posma trasi.

No rīta ceļos ap 6.30, kādu pusstundu pavizinos ar riteni, tad ātra pelde baseinā, brokastis, kopīga rīta rosme ar pārējiem un došanās pirmajā treniņā. Rīti ir diezgan vēsi, jāvelk biezāks apģērbs, pa dienu ir silts.

Nedēļas nogalē mums paredzētas atslodzes dienas – no rīta pāris stundas pa asfalta segumu gar piekrasti, vakarā stiepjošie vingrinājumi un masāža.

Mani viss apmierina – viss ir nodrošināts, ir silts un saulains. Man patīk vieta, kur dzīvojam un trenējamies. Apstākļi treniņiem ideāli, mašīnu maz, netraucē. Esmu priecīgs, ka esam šeit, jo salīdzinājumā ar treniņiem Latvijā, Kiprā ir stipri labāki laikapstākļi. Protams, jāatzīst, ka siltā Latvijas ziema ir palīdzējusi daudz labāk sagatavoties mūsu sacensību sezonai.

Satiktie cilvēki ļoti draudzīgi, zina angļu valodu, aprunājas ar mums. Vieta, kur esam apmetušies, ir divstāvu māja ar terasi otrajā stāvā – ideāla vieta, kur atpūsties un relaksēties pēc treniņiem. Pie mājas ir baseins, kurā dzesējam kājas pēc treniņiem. Daudz ēdam augļus, it sevišķi apelsīnus, kas ir sulīgi, saldi, turklāt noplūkti tikko no koka.

Esmu pateicīgs mūsu mehāniķim Didzim, kurš strādā bez apstājas, lai mūsu riteņi no rīta būtu gatavi darbam.