Mazā zemīte Malta

Diemžēl pirms došanās uz Maltu man nebija ne mazākā priekštata par to, kā tur izskatās, kādi tur ir cilvēki, vienīgā informācija bija tā, ko biju izlasījusi portālā Draugi. Nu teikšu pavisam godīgi man tur īpaši nepatika, varbūt es nokļuvu tur neīstā laika, man nebija īstās omas utt., taču realitāte paliek realitāte, vēlreiz atgriezties tur īsti negribētu. Man patika viņu dzīves veids - tusiņi, priecāšanās, dejošana, karnevāli utt., taču drošvien es tā dzīvot nevarētu. Un tā pludmale, zinu, ka netiku līdz skaistai un aprīnotai Zilai lagūnai, kas drošvien ir ļoti skaista, taču, tas ko redzēju - akmeņi, akmeņi, nē pie mums ir daudz labāk! Secinājumam varu teikt vienu, ja naudiņa atļauj, jo tur dzīves līmenis ir ļoti dārgs, Maltas lira ir ļoti dārga - 1lira - 1,60Ls, un ceļojumam ir atrasti piemēroti laika apstākļi, ne parāk auksts kā gadījās mums, ne pārāk karsts, ka teica vietējie jūlijā un augustā +43, bet doties tur aprīlī vai novembrī, tad laiciņu jau drošvien var pavadīt kolosāli - Zilā lagūna - pludmale, akvalangi, ūdens moči, SPA procedūras un stundas braucienā pa 100Eiro uz Sicīliju,taču ja tas viss ir pa dārgu un sirdij īpaši tīkams nav, tad labāk izvēlaties citu alternatīvu!!! Veiksmīgus, jaukus un patīkamus ceļojumus vēlot, Elīna