Serbija

Vēl aizvien esam iesprūduši Serbijā jo esam nedaudz apslimuši un arī laiks nav īsti piemērots, lai stātos uz ceļa. Bet ceru, ka rīt no rīta uzsāksim ceļu tālāk, lai dotos uz Bosniju. Karlis Bergs mani tikko sabaidīja stāstot par to, ka tur vēl daudzviet esot mīnas no kara laika, tpc esot jāuzmanās, kur staigājot. Bosnijā gulēšana zem klajas debess solās būt īpaši ekstrēma. Juma kādam nav pazīstami Sarājevā..? Vakar noskatoties ''Into the Wild'' esam vairāk kā izsalkuši pēc piedzīvojumiem un pat finanses vairs neuztrauc. Tik viegli naudai pazūd jebkāda vērtība ja ļaujies piedzīvojumiem un tici, ka viss notiek tā kā tam ir jānotiek.. Mēs ticam, ka Dievs mūs vadīs un neļaus nomaldīties no pareizā ceļa. Tik labi ir apzināties, ka beidzot Tu vairs ne eksistē, bet patiešām izbaudi un dzīvo sev dāvāto laiku uz šīs planētas. Mums te ļoti patīk un es ticu, ka es šeit atgriezīšos. Te ir ļoti skaisti un jauki cilvēki par spīti tam ko visi citi saka par šo valsti un cilvēkiem. Vēlreiz ir pierādījies, ka nevajag ticēt mēdijiem, bet pašam ar savām acīm ir jāpārliecinās.. Pirms došanās uz Serbiju mums šo valsti pasniedza kā bīstamiem un neatsaucīgiem cilvēkiem pilnu. Pagaidām mums ir izdevies satikt tikai kolosālus cilvēkus. Nav jābūt ģēnijam, lai redzētu cik daudz šī valsts ir cietusi. Kaut ejot pa ielu un redzot bombardētās ēkas. Runājot ar jauniešiem par viņu vēsturi un reliģijas apspiešanu viņiem acīs ir asaras un Tu redzi cik ļoti viņiem sāp. Šī tauta ir spēcīga un nedomā padoties par tik lielam spēkam kā ASV. Viņi alkst, lai pasaule uzzina patiesību par viņu tautu un vēsturi. Tik ļoti lielu daļu no tā visa pasaule noklusē un dzīvojot Latvijā mums nav ne jausmas kam cauri iet šī tauta, jo ticam meliem ko mums mēdiji un politiķi stāsta par Kosovu un ar teroristiem/barbariem bagāto valsti Serbiju.. Mēs ar katru dienu aizvien vairāk saprotam, ka šis ceļojums ir viena liela un acis atveroša mācību stunda. Ja godīgi tad šo pieredzi ko esmu ieguvis šajā braucienā es nemainītu pret nekādu naudu. Šīs zināšanas un pieredze nav atsverama ar nekādiem grādiem un papīriem. Kāda sieviete (budiste) no Bulgārijas mums teica, ka ja vēlies atgūt ticību cilvēcei tad dodies ceļojumā pa pasauli. Un es viņai pilnībā piekrītu.