Par aizvadīto 2013. gadu vienu namā „Ausmas”

2013. gadu iesākām ar „Balttūr” izstādes apmeklējumu, kur piedāvājām 3 bērnu vasaras diennakts nometnes, kuras kopumā apmeklēja vairāk kā 30 bērni. Liels prieks ir par to, ka ar katru gadu palielinās to bērnu skaits, kas ir no Valkas novada.

Pagājušajā gadā kopā ar „Latvijas Hipotēku un zemes bankas” mikrokreditēšanas programmas palīdzību tika īstenots projekts par lauku dzīvnieku sētas izveidi, kur katrs interesents varēja tuvāk iepazīties ar aplokā dažādu šķirņu trušiem, brīvi staigājošām kazām, sasveicināties ar ziņkārīgajiem sivēniem, redzēt kāda izskatās nūtrijām , pabarot vistiņas un veikt izjādes ar poniju Pegasu.

Maija sākumā viesu nama Ausmas notika sezonas atklāšanas pasākums, kur tika atklāta arī izveidotā dzīvnieku sēta un apmeklētājiem sarūpēta dažāda izklaide gan lauku labumu tirdziņā, gan aktīvā atpūta ar Laimas Lāces zirgie no Kalnbundām Miglu un Zitu. Pasākuma laikā apmeklētāji varēja baudīt un nopirkt sarūpētos lauku labumus , dažādus tamborējumus un adījumus, piedalīties loterijā un piedalīties dažādās āra aktivitātēs un iepazīties ar viesu nama piedāvājumu. .

Vasaras sezonas laikā dzīvniek sētu apmeklēja vairāk kā 200 bērni ,kopā tie bija ap 300 apmeklētājiem., kas bija ļoti labs rādītājs pirmajam gadam. Vislielāko sajūsmu bērniem sagādāja iespēja pabarot un apmīļot šos dzīvniekus, izmēģināt batutu un samērīties spēkiem Angry birth spēlē!

Pagājušā gada maijā ņēmām dalību „Elkor ģimens sporta dienu pasākumā”, kuru apmeklēja vidēji 1000-2000 apmeklētāji, kur mēs iepazīstinājām apmeklētājus ar piedāvājumu Valkas novadā un tieši ar uzaicinājumu apmeklēt bērnu vasaras nometnes „Emociju virpulis laukos”. Lielu izturību parādīja arī trusītis Rodžers, kas visu dienu bija kopā āra mums un priecēja bērnus.

Vasaras sezonā viesu mājā notika arī 2 starptautiskas jauniešu apmaiņas , kur 4 valstu jaunieši no LV, LT, EST, POL aktīvi iesaistījās tēmās par veselīgu uzturu un ēdiena pagatavošanu un otrās apmaiņas laikā jaunieši mēģināja izprast un noskaidrot savas iemaņas un prasmes, lai varētu apzināties, kādu profesiju vai nodarbi izvēlēties nākotnē.

Kopa 2013. gadā viesu mājā „Ausmas” tika noorganizēti vairāk kā 20 dažādi pasākumi, kopā viesu māju apmeklēja vairāk kā 700 cilvēki.

2014. gads tiek plānots līdzīgi kā pagājušais, iesāksim ar dalību „Balttur” izstādē, kur piedāvāsim aktīvi ņemt dalību šogad jau četrās bērnu vasaras nometnēs un tiek izstrādāti jauni produkti tieši atpūtai ģimenēm ar bērniem. Jau SESTO gadu tiks organizētas bērnu vasaras nometnes „Emociju virpulis laukos” par lauku tematiku, piedāvājot bērniem izbaudīt lauku dzīvi, iepazīties ar dzīvniekiem, iegūt jaunas iemaņas praktiskajās darbnīcās, kā arī doties ekskursijās un pārgājienos.

Šogad arī tiek izstrādāts jauns vasaras aktivitāšu piedāvājums - ģimenēm ar bērniem 2 dienu piedāvājums „Atpūšamies veselīgi”- atpūta laukos un īstas lauku dzīves baudīšana ar tām paredzētajiem darbiem atkarībā no sezonas ( dzīvnieku apkope, dārza darbi, siena vākšana, lauku labumu gatavošana( siera, desas ,gaļas kūpināšana u.c.). Tuvāk ar piedāvājumiem varēs iepazīties viesu nama mājas lapā www.lainotiek.lv un http://www.draugiem.lv/viesunamsausmas/ vai pa tālruni 29234102, 26550790

Sakām lielu paldies tiem, kas jau ir mūsu klienti un ceram, ka arī Jūs ieinteresēja mūsu darbs un piedāvājums. Tiekamies Ausmās jau šogad.