Barselona-Tarragona

Jau februārī izvēlējāmies šo maršrutu ,jo Spānijā nekad nebijām bijuši. Savācāmies 7 cilvēku kompānija. Un jau februārī iepirkām lidmašīnas biļetes Rīga-Prāga - Barcelona ,kur viena biļete izmaksāja 130 latus turp un atpakaļ. Tā mēs sākām meklēt apmešanās mītnes . Tā kā mēs bijām 7 cilvēki ,tad mums bija nepieciešama māja ar 4 guļamistabām un vismaz divām vannas istabām. Problēma radās ,ka villas tiek izīrētas laikā no sestdienas uz sestdienu. Fantastisku villu Roda de Barā dabūjām par 1400 eiro + 1000 eiro bija jāsamaksā bojājumu depozīts.Šo naudiņu izbraucot dabūjām atpakaļ. Villai bija savs liels baseins , dārzs ar savu citronkoku. Tas mums uz 7 cilvēkiem izmaksāja 200 eiro no cilvēka uz nedēļu , t.i., 30 eiro dienā , mazāk nekā par hosteli. Uz nedēļu noīrējām Mercedes Vito busiņu uz nedēļu, kas mums izmaksāja 500 eiro uz nedēļu ,t.i., 10 eiro dienā katram. Busiņu dabūjām firmā Pepe car caur internetu. Nianse tāda , ka īrējot auto šajā firmā ir jābūt kredītkartei un dzīves adreses apliecinājumam ,kaut vai Hoby Hall rēķins. Bez tāda vai līdzīga savas adreses apstiprinājuma auto dabūt nevar. Nedēļu atpūtāmies un apskatījāmies Tarragonu un apkārtni, kā arī atpūtāmies pie Jūras. Jāpiezīmē , ka mājā bija virtuve ar visiem traukiem un trauku mazgājamo mašīnu, kā arī veļas mazgājamā mašīna un veļas žāvētājs. Sangriju un citronūdeni taisījām no saviem dārzā plūktiem citroniem. Ceļojums bija pašu organizēts un fantastisks. 100 bilžu galeriju varat apskatīties manā albūmā. Pēdējās 3 dienas pavadījām Barselonā, kur arī bijām noīrējuši apartamentus pašā centrā pie Ramblas. Ņemiet piemēru no mums un plānojiet savu ceļojumu paši. Lai Jums veicas!