Emirāti no Indijas okeāna puses.

Kā jau zināt, AAE sastāv no 7 emirātiem, un viens no nabadzīgākajiem ir Fudžeira, tas arī ir vienīgais emirāts, kura piekrasti apskalo Indijas okeāns nevis Persijas līcis. Lielākais pluss no šādas atrašanās vietas ir tass, ka ekskursijā ar jahtu var redzēt visu indijas okeāna bagātību. Pati personīgi redzēju rifu haizivi, astoņkāji, citi redzēja lielos bruņurupučus, un, protams, neskaitāma daudzveidība zivju. Mūsu izvēlētā viesnīca bija LE MERIDIEN AL AQAH BEACH RESORT, vēlos atzīmēt, ka viesnīcas numuri ir ļoti plaši, balkons ir no stikla. Mēs tikām izvietoti diezgan augstā stāvā un pirmo reizi, kad izgājām uz balkona, bija nedaudz baisi. Par viesnīcu nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu. Ēdināja mūs uz goda. Arī viesnīcas zivju restorāns ir ļoti labs. Bijām arī indiešu restorānā, tur gan ne pārāk patika, bet tas laikam tādēļ, ka indiešu virtuve nav mana mīļākā. No lidostas līdz viesnīcai, mūs aizveda ar taksi, jo bijām vienīgie no lidmašīnas, kas brauca uz šo viesnīcu. Ceļā pavadījām apmēram divas stundas, kas protams ir mīnuss. Arī lielos un skaistos veikalus mēs neredzējām, jo Fudžeirā tādu nav. Uz divām dienām mēs noīrējām auto, aizbraucām uz Abu Dabi, aplūkojām pilsētu, iegājām zelta ielā (tā ir tāda iela, kurā pādod tikai zeltu), acis iemirdzās no tāda zelta daudzuma. Sapirkāmies tehniku un braucām atpakaļ baudīt mieru un klusumu tiešām augstas kvalitātes viesnīcā. Braukšanas stils AAE ir pārdrošs, ceļu satiksmes noteikumi ne vienmēr tiek ievēroti. Ceļi gan ir ļoti labi. Ceļš līdz Fudžeirai, kā jau teicu aizņem 2 stundas un visā tā garumā gar ceļa malu bija apgaismes ķermeņi, var teikt, ka gaismas pat nebija vajadzīgas. Pa šosejām, vietējie brauc nenormālā ātrumā. Ja mēs braucām apmēram 130 km/h, vietējie mūs apdzina ar ļoti lielu ātrumu. Lietas, kas mani izbrīnīja - mūsu viesnīcā atpūtās arī daudzi musulmaņi, nezinu vai tie bija no AAE vai no kādas citas musulmaņu zemes, kas bija interesanti, gandrīz katrai musulmaņu ģemenei līdzi ceļo viņu kalpi. Pieaugušie gandrīz nekad nepeldas, tikai bērni. Ja peldas meitenes, tad tādā apģērbā, kas nozedz gandrīz visu ķermeni. Redzēju gan vienu musulmaņu vīrieti, kas centās plunčāties, bet viņam neko daudz nesanāca. Cik var noprast, peldēt musulmaņi neprot. Visi bērni (un arī tas vīrietis) peldēja ar uzpūšamajiem gumijas riņķiem. Pārsteidza arī tas, ka vietējās sievietes, redzot mūs rāda ar pirkstiem un smējās. Laikam tādēļ, ka rokas man no ekloņa bija neapsegtas. Lūdzu neaizmirst, ka tas notika Fudžeirā, kur attīstības līmenis ir viszenākais no visiem emirātiem. Bet arī tas bija nteresanti. Iesaku braukt uz AAE laikā, kad viņiem valstī notiek iepirkšanās festivāls (februārī apmēram), tad var daudz ko (gan zeltu, gan tehniku, gan drēbes) nopirkt tiešām par pusvelti (salīdzinot ar cenām Latvijā). Uz Fudžeiru iesaku doties tiem, kas negrib izjust pilsētas burzmu, bet tai pašā laikā, noīrējot auto, var iegūt visus labumus, ko sniedz AAE pilsētas dzīve. Esmu ļoti apmierināta ar šo ceļojumu. Ja kādam ir kādi konkrēti jautājumi, labprāt atbildēšu uz tiem.