Slovēnijas kalnu burvība(Triglavs,Vogela kalns,Bohinja)

Konstatēju ka šajā slejā nav neviena raksta pat Slovēniju !? Lai gan šī valsts ir brīnišķīga ! esmu 'bijis šajā valstī 8.reizes un tikai tagad varu teikt ka esmu redzējis visu tās burvību.Viena no skaistākām vietām ir Logarskas ieleja kur iespējams uzkāpt līdz ūdenskritumam kurš gāžas no kalniem.iesaku apskatīt Mozirjes ziedu dārzu-tādu skaistumu diez vai vēl kur redzēsiet ! tad var doties uz Mariboru -skaistu pilsētu kur ir ko redzēt ! iesaku aizbraukt uz Bledu kurā atrodas Bledas pils,šī pilsēta ir brīnišķīga,tālak gar Bohinjas ezeru līdz Vogela kalnam kur var uzbraukt ar trosu vagonu augša sagaida ļoti iespaidīgs sksts ,turpat augšā var paēst garšīgas pusdienas.netālu no Vogela atrodas Rinkas ūdenskritums kur var uzkāpt līdz pašam ūdenskritumam(500 pakāpieni) tālāk iesaku apmeklēt Škofju Loku-vienu no vecākām pilsētām-ļoti skaista ! nu protams ir jāredz Postojnas ala-lielākā Eiropā ! tur var ar vagoniņu gida pavadībā izbaudīt pazemes burvību un apskatīt jocīgu radījumu-proteus aureus-ļoti sena ķirzaka kas tur dzīvo joprojām ! stalaktīti šeit ir superīgi.alas ir milzīgas,ja ir vēlēšanās dziedāt -ok,tur ir iespaidīga akustika ! tad iesaku doties uz Predjamas pili kur ir ko redzēt-pils iebūvēta kalnā ! vēl iesaku aizbraukt uz Gornja Vas-ciematu kur ir superīga sierotava-var nopirkt visvisādus sierus.tas atrodas privātmājā kur ilgus gadus saimnieko Milans un Žužana Brences.protams vajag apskatīt arī Ļubļanu tās vecpilsētu.tad aizbrauciet uz Adrijas jūras piekrasti-uz Portorožu,Koperu,Piranu skaistas kūrortpilsētas.Jāsaka godīgi-viesnīcas Slovēnijā ir dārgas,par ēšanu gan nav jāsatraucas-katrā ciematā ir gostilna,gostišče vai gostionica kur var garšīgi paēst ! iesaku nogaršot čevapčičus-kotletītes no aitas+cūkgaļas-garšīgas,kibanicu pršutu-auksti kūpinātu šķiņķi.arī vīni te ir garšīgi un vietējais alus-Zlatorog svetli-ļoti garšīgs.Slovēnijā ir daudz kukurūzas lauku-ja braucat jūlija vidū -iebrieniet laukā un nogaršojiet mīkstu,pienīgu kukurūzu.šeit ir daudz apiņu lauku-tos arī eksportē uz daudzām valstīm.cilvēki šeit laipni-mēs parasti apmetamies pie privātajiem(sobe) kur var parunāties ar vietējiem par dzīvi,politiku utt...,valoda viegli apgūstama-pēc 5-tā valsts apmeklējuma jau iemācijos ! daudzi runā angliski arī vāciski.cenas līdzīgas Latvijas cenām.cilvēki šeit dzīvo labi-min.alga ir 1090 eiro.benzīns nedaudz lētāks kā Latv.,īpaši iesaku apmeklēt mazos Savinjas alpu ciematus-tur ir burvīgi.daba šeit vispār ir super-ne velti to sauc par Eiropas zaļo stūrīti ! ne velti es tur dodos katru gadu-kaut vai caurbraucot uz Itāliju,Šveici.Tikai neaizmirstiet-tur jau ir eiro-vairāk par gadu,pirms tam bija Tolārs(1.LS-433 TOLĀRI).bet ieviesa eiro bez sāpēm-iedzīvotāji ir apmierināti ! aizbrauciet-nenožēlosiet !