Car boot sales in Ireland

Ne gluži tieši par ceļojumiem,bet par īru tik populārajiem tirgiem,jeb bagāžnieka izpārdošanām.Mūsu izpratnē tas ir tirgus,kurā var atrast gan vecus krāmus,gan visai noderīgas lietas,bet ja jūs cerat aizbraukt un vienkārši nopirkt kaut ko,tad jūs neesat sapratis šī tirdziņa galveno jēgu.Jo ne jau pati pārdošana un naudas iegūšana ir šo tirgu pamatā,bet socializācija.Tā ir vieta,kur svētdienās (daži tirdziņi strādā arī citās nedēļas dienās) ,satiekas cilvēki un izklaidējas-pļāpā par dzīvi,laikapstākļiem,politiku un pagājušo nedēļu,kaulējas,kaulējas un vēlreiz kaulējas. Iebraucējiem no austrumeiropas šajos tirgos nav tā labākā slava kā pircējiem,jo mēs taču esam pieraduši-nosauca cenu-gribam pērkam,negribam nepērkam,bet īriem tā nav pieņemts-IR jākaulējas.Tā ir kā sava veida spēkošanās,izklaide,kurš kuru.Un tādēļ iebraucēji kuri nekaulējas ir iemantojuši neinteresantā pircēja slavu.

Tiek uzskatīts,ka viens no vecākajiem īru tirgiem atrodasas Fethard,Co.Tipperary un šobrīd tas ir apvienots ar vietējo muzeju.Noteikti ir vērts uz turieni doties,lai izbaudītu senatnīguma noskaņu,apskatītu muzejā izstāditos veclaicīgās lietas,kuras laika gaitā ir sakrājuši muzeja dibinātāji Christy un Margaret Mullins. Sākot no sieviešu trīsriteņiem,beidzot ar vairākus gadsimtus veciem saimniecības priekšmetiem.Blakus šim tirdziņam atrodas bērnu rotaļu laukums,kurā gimene var sarīkot pikniku un bērni var passpēlēties pēc nogurdinošās kaulēšanāss un staigāšanas pa tirgu.

Viens no lielākajiem tirgiem ir Fairyhouse tirgus,kurš atrodas hipodromā Rathoath,Co.Meath. Te var gandrīz jebko,sākot no krāmiem,beidzot ar auto aksesuāriem,apģērbu un mājas dekoriem un saimniecības precēm.Arī šo tirgu ir vērts apmeklēt,dāmas tur atradīs lielu izvēli kosmētikas un apģērbu stendos,savukārt vīrieši aizmirsīsies plašājā auto un instrumentu klāstā.

Tomēr kā jau jebkurā tirgū,jāuzmanās no kabatu zagļiem,kas pēdējā laikā diemžēl savairojušies.Kā arī jāapbruņojas ar pacietību,jo ne vienā vien tirgū jums nāks klāt aizdomīga paskata pārdevēji un mēģinās pārdot cigaretes,zagtus telefonus vai svētku salūtu (tas gan parasti pirms svētku laikā) .

Mājas lapā carboot.ie ,var apskatīt sarakstu ar tirgiem zaļajā salā un izvēlēties sev tuvāko.

Veiksmīgu iepirkšanos un atpūtu svētdienas pēcpusdienā!