Ēģipte Sharm el-Sheikh,09.01.2014,namma bay

Viss sākas ar to kad lidoju no londonas stansted lidostas uz sinaja pussalu ēģiptē, lidojums ilgst nežēlīgi garas 5 stundas labi to kaut kā pacietu, ierodos beidzot ēģiptē kā vienmēr ceļoju viens, pirmais ko dzirdu tur no visiem stūriem kliedz taxsi taxsi, laikam viņiem tas ir labs biznes, tad nu es vienu no taxsi kliedzējiem izvēlos un sākam brauk paprasa sākumā viņš protams vai esu ēģiptē pirmo reizi, atbildu jā, un nākamais vīņš jau prasa par braucienu 30 anglijas paundus nodomāju varbūt tālu jabrauc līdz tai viesnīcai, labi iedodu tos 30 paundus, pabraucām varbūt kādus 2 kilometrus esam klāt, skaidrs apšmauca mani jo ne velti baigi gribēja zināt vai pirmo reizi Ēģiptē esmu, labi ieeju viesnīcā tur vis super un operatīvi notiek, še tev atslēgas un uzliek sarkanu rokasspradzi lai visi redz kad man viss ir iekļauts šai viesnīcā, super, eju uz numuru gulēt nekā jau vēls, man patika tai brīdi skatīties pulkstenī jo Ēģiptes laiks ir tāds pats kā Latvijas laiks un Latvijā neesu bijis jau nepilnus 2 gadus, labi tad nu tā pieceļos no rīta nākamajā dienā un sāku domāt ko lai viens te sadaru aizskrienu līdz bāram kur ari pasēžu kādu laiku, a tur viens jauns vietējais ģeks strādā un stāsta par vietējo dzīvi un arī pieminēja kad taisoties tai pat dienā braukt pie vecākiem kuri atrodas Cairā, nodomāju varbūt samesties kopā un aizbraukt apskatīt piramīdas pie reizes ceļš ar nekāds īsais tur nau aptuveni 500 kilometru, Bet pēkšņi piepeld nenokurienes viens anglis manos gados sāku runāt un tā izdomājām apskatīt tuvējo apkārtni, Labi domāts darīts braucam uz tuvējo centru,, NAMMA BAY ,, pirmais iespaids ,wow, vai esam nonākuši Los Vegas te nekas neliecina par vietējo dzīvi viss apkārt viesnīcas un pludmales bāri kā arī pilns ar takšiem kuri pat brauc atpakaļ gaitā pa vienvirziena ceļa lai tikai uzprasītu katram iebraucējam vai tev nevajag taxsi, trakums. Tātad ieejam pirmajā bārā kurā par dzērienu prasa to pašu ko praktiski prasa Eiropas labākajos klubos nu ok neiešu jau gausties nekā atvaļinājums man, sēžam pludmalē un dzeram viskiju ar ledu, un ūdens jurā tik silts šai gada laikā temperatūra ar 25 grādi super īstais laiks ko exstrēmu pasākt pirmais ko izdaram ir brauciens ar ātrlaivu kurai aizmugurē ir piesiets izpletnis jāsaka man patika bet drusku bails bija jo visi strīķi kas nāca uz izpletni bija jau reiz trūkuši un vienkākši sasieti atkal un atkal vājprāts. Tā nu jau kurā diena aizvadīta un jāsaka kad redzēju tur vairāk krievus nēkā vietējos vai citu zemju tūristus sāka likties kad esu krievijā nonācis tas manās acīs piedeva lielu mīnusu tai vietai. Drīz jau uz mājām jātaisas un beidzamajā dienā kad braucam atpakaļ no NAMMA BAY ar taksi naktī skatamies kas tālumā spīd blāvi uz lielceļa un pēkšņi ieslēdz tālos uguņus pretīm braucošais un brauc tieši virsū nu ir beigas bet nē mūsu taksists ļoti labi izvairījās no sadursmes pēctam padomāju tas tak ir vienvirziena ceļš tie vietējie čista nau ar pilniem 100 mājās un galu galā jasaka kad biju domājis vairāk ko redzēt no vietējās dzīves nevis tikai tūristu vietas tā arī līdz galam es tur neredzēju neko un tas man nepatīk, otro reizi lai es tur brauktu nu nez es drusku padomātu. Kad jau lidoju atpakaļ sākās pirmās problēmas lidostā, lidoju es uz angliju un kā jau uz angliju visi pasažieri ir angļi un es viens kā pirksts latvietis starp viņiem rādu pasi lidostā un pēkšņi prasa man,,, zini šī ir latvijas pase,,, es atbildu smejoties, JĀ ZINU GAN un liek man pagaidīt 5 minūtes ģeks ar manu pasi kur pazūd un tikai pēc 10min šis atgriežas ar pasi manu un runājam pa telefonu iedod pēkšņi man telefonu un tur anglijas vēstniecība pirmais jautājums zini tev ir latvijas pase atbildu jā zinu nākamais jautājums cik ilgi dzivo anglijā atbildu 3 gadus nākamie jautājumi kur dzivo un kur strāda atbildu visu korekti pēctam es iedodu atpakaļ tālruni un nākamais šis jau rāda pases pārbaudes punktā vis ok laidiet viņu cauri, super kāda laime tā nu es laimīgi atgriezos,.,,,,,