Patiikama atpuuta :)

Cellojums uz Horvaatiju bij sameeraa patiikami iespaidiigs ;) sakas ar to ka ielidojot Cehija es pazaudeeju maku ar mobilo - cik neveikli :) bet nu ir okey tad lidojaam uz Horvaatiju. Valsts tiiri ok . man patik silts, smukas meitenes apkaart, cilveeki pretiim naakoshi. Tieshi peec grutaa macibu peridoa, pastraadaata kaada laicinja darbaa, aizbraukt uz siltu zemi ir tiiri okey :) Daba riktiigi skaista udenskritumi, kalni, juura, salas... Braucam ar kuteri - uztureejaamies vienaa salaa (nelielaa) ipashi ilgi , bet bik bij jaiet gabalinsh pa kalnu lai tiktu uz apdziivotu vietu, skaisti vecas celtnes - patiikamaakais ir nopluukt vinogas un baudiit taas, taas patiesham i garshiigas... Protams partiji neizpalika. tur tie ir tiiri ok - ne tik labi kaa Latvijaa :)) vinjiem tur riktiigi aatri sleedzaas viss ciet - Zadara - turistu pilsetinjaa - Krutaakais klubs ap kaukaadiem trijiem veras ciet - tas bij gan taa ap duushu beediigi, ka nekaa Latvija ir piennemts - ja dzeram tad liidz riitam, ja liidz riitam tad kaameer kriitam :))) Dodoties prom pec neilgaas atpuutas sanaaca nokaveet lidmashiinu :) tas vel sanaaca paris dienas palikt Zagreba (Horvatijas galvaspilseetaa) tur paliku pie viena nometnee iepaziiita drauga, viena meitene ar kuru es lidmashiinu nokaveeju sarunaaja :) ta mes redzeejaam bik no zagrebas.... un tad jau naaca Latvija - ex valsts kur vienmeer var atgriezties ;))