Alānija

Aiz loga pelēks, auksti... Nevaru aklimatizēties pēc piedzīvotās pasakas Alānijā. Tā kā biju Turcijā pirmo reizi, var teikt, ka piedzīvoju kultūršoku. Tik daudz prieka, laipnības, joku un tas viss tā vienkārši, no nekā. Dominēja trīs pamatteikumi: How are You? Where are You from un pats galvenais - NO PROBLEM:), kas tā arī vienmēr bija. Ar pēdējā brīža piedāvājumu uz 7 dienām tā negaidīti nokļuvu 2* viesnīcā BUZ (turciski - banāns). gandrīz vienīgajā, kas atrodas pie pašas jūras Kleopatras pludmalē. Lai gan neliela, taču to zināja faktiski visi vietējie, ar kuriem sanāca kontaktēties. Turklāt tikai pusstundas naskā gājienā no centra, lai gan autobusi garām kursēja arī nepārtraukti (par vienu viņu naudiņu vai dolāru).Vieta bez burzmas, bet toties visas pārējās iespējas kā pašā centrā.Fantastiski laipna attieksme no darbiniekiem. Garšīga virtuve, īpaši vakariņās. Jūra pilnīgi blakus. Burzma nekāda. Ja brauc tikai baudīt sauli, jūru, un vidi (protams, turku pirti,u.c. piedāvātās izklaides), tad tām papildus ekstrām, ko piedāvā augstākas klases viesnīcās, nav nozīmes. Nopirktajās ekskursijās pusdienas jau ir iekļautas cenā. Turklāt ļoti netālu uz centra pusi , gan samērā nemanāms ir normāls lielveikals MM Migros. Braucot turp, nezināju, kādu valūtu iegādāties. Ja kāds spēj tajā karstumā aši rēķināt, tad ļoti izdevīgi ir, lai būtu visas naudiņas - eiro, dolāri un liras, jo attiecību cenai pret vienu vai otru valūtu, katrs rēķina citādi un reizēm tā starpība sanāk samērā ievērojama. Jāuzteic arī NOVATOURS attieksme un darbība. Ekskursijas, kuras nopirkām no viņiem, tika vadītas latviski, kas arī bija ļoti patīkami. Ja kāds ir ieplānojis šomēnes vēl doties uz Alāniju, liels lūgums izpalīdzēt un sazināties ar mani.