Krēta septembrī.

Septembrī ieguvu dažas brīvas dienas tālab skatījos www.turists.net pēdējā brīža piedāvājumus. Sazvanījāmies ar firmu NIK RUS un pasūtījām biļetes. Krētā mūs sagaidīja turoperators MILLENIUM... Par abām minētajām firmām no manas puses ir tikai labas atsauksmes. Krētā piezemējāmies Heraklion lidostā un ar autobusu tikām aizvesti uz Hotel PELA MARIA. Uzreiz krīt acīs, ka atšķirībā no Latvijas zāle ir brūna izdegusi. Izvēlējāmies ALL INCLUSIVE. Hotelim nav ne vainas, ēdināšana 3 reiz dienā vairāk nekā bagātīga. Vienīgais trūkums manās acīs ir pārāk plānās sienas un publikas skaļā uzvedība vakaros. Pie Hoteļa dzīvo gailis kas rītos dzied. Pa ielām brauc mašīnas, viena no tām atgādina zārku un ar skaļruni reklamē kaut kādus pakalpojumus. Nepatika kondicionieri, tie trokšņo, ja gribas klusumu un izslēdz savējo kondicionieri tad jāver vaļā logu bet klusums neiestājas jo tad dzird kaimiņa kondicionieri. Numuriņos ledusskapji nebija. Citreiz braucot ņemtu līdzi ausu aizbāžņus, miega zāles un neizvēlētos ALL INCLUSIVE jo grūti atturēties no gardumiem. Turklāt kad viss iekļauts tūristam uz rokas tiek uzlikta lentīte/ aproce lai viņu visi varētu atšķirt. No atpūtniekiem daudz krievvalodīgo arī latviešu ne mazums. Gandrīz visi baltie, melnādainu gandrīz nav. Zelta Zivtiņa pieņem zvanus, īsziņas un var sūtīt īsziņu. LMT tarifs PIEZVANI MAN nedarbojas. Karstums septembra sākumā pieturējās ap + 34, mākoņus tikpat kā nevarēja manīt. Pludmales akmeņainas, tie akmeņi kuri ir vēl lieli pamazām tiek saberzti maziņos, ļoti lieli akmeņi var būt glumi un asi ar smalku molusku čaulām, vajag čības lai nesavainotu kājas, ja parādās asinis tad tūlīt ir klāt mazas zivtiņas SEABREAM kuras izskatās, ka pārtiek no tūristiem vismaz akvārija īpašnieks nemācēja paskaidrot ko viņas ēd, ja cilvēks apstājas un nepeld viņas kož līdz asinīm. Pludmales ļoti mazas un pieblīvētas. Saulessargs maksā EUR 2, raskladuška EUR 3, pēc kādiem plkst.15 maksas iekasētāji pludmalē vairs nav manāmi. Masāžu pludmalē cenā EUR 15 par 30 min ko izpilda ķīnieši vai varbūt taizemieši neiesaku, pārāk maiga, vairāk atgādina glāstīšanu un kutināšanu nevis masāžu. Peldēties viesnīcas baseiniņā negribējās jo ūdens hlorēts. Jūrā ūdens ļoti tīrs bet stipri pasāļš pat grauž acis, krastā nav mazmājiņas tālab rodas aizdomas, ka tauta čurā jūrā. Starp atpūtniekiem peld arī zemūdens mednieki ar zemūdens šaujamajiem. Viens bija noķēris astoņkāji, parādīja atpūtniekiem, teica, ka labi barots un turpat pludmalē uz akmeņiem noslaktēja un nodīrāja. Var nomāt mopēdu un tetraciklu par EUR 10- 15 dienā un pabraukt kaut kur nomaļāk. Saule septembrī nav svilinoša, ja pa vasaru ir sauļots tad var arī neapdegt. Apmeklējām WATER CITY, jāmaksā EUR 29 no cilvēka kopā ar autobusu, nav slikts, līdzīgs akvaparkam tikai ļoti liels, zem klajas debess, bērniem patiks. Fotogrāfijām vieta ir ideāla- ļoti daudz gaismas, sanāk labas bildes pat ar kompaktkameru mazajiem ISO. Vai ieteiktu citiem- laikam ieteiktu braukt rudenī un pavasarī, vasarā laikam būs par karstu.