Braucot Poliju lūkoties

Kad kārtējo reizi iekšā parādījās tāds dīvains nemiers un acu skats nemitīgi apstājās pie ceļojumu reklāmām vai dažādiem notikumiem ārzemēs, bija skaidrs, jāskatās, kad varētu izbrīvēt pāris dienas ceļojumam. Tā kā Igaunija un Lietuva, pateicoties izdevīgajiem ceļojumu aģentūru un www.brivdienam.lv piedāvājumiem bija kļuvusi par ierastu izklaidi nedēļas nogalē, tad nolēmām, ka šoreiz jābrauc nedaudz tālāk.

Pirms skatījāmies ceļojumu aģentūru piedāvājumus nolēmām iemest aci tajā, ko piedāvā aviobiļešu meklēšanas portāli, jo budžets mums nebija liels, taču draugs nekad nebija lidojis ar lidmašīnu un šis šķita īstais brīdis izbaudīt šo prieku.

Diemžēl no lidosta Rīga neko cenu ziņā pieņemamāku par Oslo neatradām un nolēmām nopirkt biļetes uz turieni, taču tikai pēc biļešu nopirkšanas un ceļojuma pirmās daļas izplānošanas sapratām, ka Oslo dotajā brīdī nav pa kabatai un priekš šāda ceļojuma jāpakrāj nauda vai arī tas jāiegādājas uz nomaksu.

Tā kā biļetes samainīt īsti nevarēja un tās bija iegādātas par ļoti izdevīgu cenu, tad sākām skatīties uz kurieni varam nokļūt no Oslo un cik tas izmaksā. Liels bija pārsteigums ieraugot, ka lidojumi no Oslo ir par daudz izdevīgākām cenām nekā lidojumi no Rīgas, taču tā kā dienu skaits starp lidojumu uz un no Rīgas bija tikai četras un tajā arī vajadzēja iekļauties tad vienīgais no piedāvātajiem lidojumiem, kuru mēs varējām sakombinēt ar jau iegādātajām biļetēm izrādījās lidojums uz Varšavu.

Varšava bija patiešām interesanta un kontrastiem bagāta pilsēta. Tās vecpilsēta ir pilnīgs pretstats jaunajai ar debesskrāpjiem rotātajai Varšavai, kas dažu brīdi lika pat aizmirst, ka neatrodamies kādā amerikāņu filmas biznesa metropolē, turklāt cenas un veikali Polijā ir vairāk, kā iepriecinoši.

Polija noteikti ir valsts, kuru došos apskatīt vēlreiz tikai šoreiz ar autobusu, jo grib

as redzēt arī ko vairāk par lielpilsētas dzīvi. Apskatot ceļojumu aģentūru piedāvājumus, cenas šķiet iepriecinošas. Dažus no manuprāt izdevīgākajiem ceļojumu piedāvājumiem varat apskatīt www.brivdienam.lv

Lai jūsos vienmēr būtu ceļot kāre un piedzīvojumu gars, jo tas palīdz dzīvi redzēt daudz krāsaināku un uztvert to vieglāk. Kontrasti Varšavā! :)