Maldives

Maldivu salas ir vieta, kur vienmēr ir vasara, saule, karsts laiks, lieliskākās pludmales un visbaltākās smiltis... Maldivu salās biju oktobra beigās un varu teikt, ka laiks bija vienkārši lielisks, katru dienu virs + 30 C.Ja apskatot internetā dažādus ceļojumu vietas mēs redzam skaistas palmas un baltas jo baltas smiltis, tad nonākot galapunktā ir pārsteigums, jo smiltis parasti nav tik baltas. Ar Maldivu salām ir citādi, tur smiltis ir tiešām ļoti baltas, tik baltas, ka dienas vidū nav gandrīz iespējams uz zemi skatīties, jo saule tā žilbina kā ziemā žilbina baltā sniega dienā.Galvenokārt uz salas no tūristiem bija vāciešu un ķīniešu pāri.Augsto celtņu un viesnīcu mumuriņu tur nav, visiem ir bungalo mājiņas, atšķirība ir tikai, vai uz ūdens vai krastā. Pārvietošanās starp salām notiek ar laivu vai mazajām lidmašīnām, bet nebija nekādas nepieciešamībās braukt uz kādu no citām salām, jo katra sala piedāvā visus pakalpojumus.Salas nav lielas, tādēļ to var droši apiet apkārt īsā laikā un superīgi ir tas, ka salai apkārt ir ļoti daudz koraļu, kas netraucē peldēties, jo peldēšanās zonas ir iztīrītas. Būtībā katru dienu var peldēties kopā ar zivtiņām, jo tās ir tieši pie krasta, savukārt uz pēcpusdienu atpeld haizivs mazuļi. Tie gan nav bīstami, vismaz mēs ticējām vietējiem :) Ūdens Maldivu salās ir ļoti ļoti silts, bet ne tik sāļš kā Ēģiptē. Šīs salas tiešām iesaku kaut reizi dzīvē apmeklēt, kaut vai tikai tādēļ, lai mierā un klusumā atpūstos no burzmas, jo man Maldivu salas salas palika atmiņā, kā vieta, kur baudīt laisku atpūtu.. Vairāk emocijas bildēs :)