Latgale

Nesaprotu kāda jēga kautkur braukt uz ārzemēm kautko apskatīt, ja pat dažš labs nav Latviju redzējis. Tad nu tā. Pirms mēnēša ar radiem bijām aizbraukuši uz Latgali, diezgan interesanti šis viss izvērsās. Sākumā civilizācija - daudz. Braucam tālāk, tālāk civilizācija pazūd, ar vien mazāk māju utt. Jāteic gan ka Latgalē cilvēki ir ļoti, ļoti izpalīdzīgi. Pirmo nakti pavadījām pie Daugavas krasta.. Bija fantastiski! Tur mēs pamakšķerējām, un visu citu arī paspējām izdarīt. Pēc tam devāmies ar kautkādu tjipa taka kuģīti pāri uz otru krastu, uz Līvāniem. Bija sarunāts ka mums izrādīs Līvānu stikla fabriku. Nokļūvām līdz turienei un vīsa padarīšana sākās. Sākumā mums izrādija stikla muzeja, tur bija daudz un dažādu stikla priekšmetu. Pēc tam devāmies uz pašu stikla ražošanu. OOoo. Tur bija vienreizēji. Redzējām kā tiek izgatavoti visādi stikla priekšmeti. Beigās arī nospriedām ka šis darbs ir ļoti kaitīgs, jo nu vienkārši tur bija drausmīgi apstākļi stikla ražošanai, bet ko nu latvijā vairāk var vēlēties (iesaku apmeklēt). Tālāk iegājām kafūzītī uzēst kautko. Ā, aizmirsu pateikt to ka no Preiļiem līdz pat Līvaniem nebija iespējams iedzert kafiju. ;D Tas bija šausmīgi! Tad vēl apskatījām šo to, nu vispār diezgan forši. Otro nakti mums gandrīz nācās pavadīt drausmīgā vietā, pie govs pļekām un krūmiem. Bet tomēr nē. Pabraucām gabaliņu tālāk un atradām superīgu vietu. Tur bija galdiņš, laiva, teltsvieta, utt. Braukājām ar laivu, sēdējām pie ugunskura u.c. Bija superīga vieta. Tātad iesaku no sākuma apskatīt latviju, un tad tikai doties uz ārzemēm! ;)