TRIP: MontenegroWildTrip 2k8 - Day 9

Day 09 11:03 – Modušies, brokastojuši, kasāmies ārā no viesnīcas. Jāskatās, kas tur ar to riteni priekšējo. 13:14 – Esam jau aiz Krakovas uz Katovices bāņa. Laiks nenormāli cepina, tāds pats karstums kā Horvātijā un Melnkalnē. Āpāc. 14:39 – Esam savā iemīļotajā Čestočovā, diemžēl šoreiz viņu nepagodināsim ar savu pārgulēšanu, lai gan autiņā domas raisās, ka varētu nolikt uz paku :D Aiz neko darīt pētu wirelesus ar GPS koordinātām, attālumiņus u.t.t. Vajadzētu kaut kur piestāt, noķert wifiti un pieseivot maps.google.com guidi, lai varētu izbraukt cauri Varšavai. 16:48 – Labi esam ielidojuši pirms Varšavas, normāls iestrēgums. 17:53 – Izskatās, ka rekordu esam uzstādījuši Varšavas caurbraukšanas ziņā. Malači. 18:27 – Piebraucām paēst, baigi sagribējās. Tanī pašā vietā, kur pērn. :) Tur, kur visas oficiantes – modelēs. :) 0:45 – Jau aiz Kauņas, bet ne vēl Panevēzītis. Dzeram vīnu. 3:00 – Rīga. Viss. Paldies lasītājiem un līdzi jutējiem no www.draugiem.lv, draugiem.lv ceļojumu sadaļas, www.voyagerclub.lv un, protams, ari no www.calibra.lv trakajiem :D Deviņas dienas – 8 valstis, slabo? \m/ Nu, jau arī pēdējais vinārs tiek iztukšots un uguņošana var sākties. Chrysleris ir parādījis savu amerikāņu raksturu kā kārtīgs roadtripu vāģis, paša vaina vien bija par tiem bremžiem, ka pirms izbraukšanas viņos galīgi neiedziļinājos. Arlabunakti. Honey!! I’m hoouuummmm!!! :)