TRIP: MontenegroWildTrip 2k8 - Day 7

Day 07 – 4. septembris 13:25 – Mōrgenšteins! Esam jau pie Horvātijas robežas. Kaut kā negribējās no rīta neko rakstīt. Praktiski jau arī nebija ko rakstīt. Bijām, kā parasti, pie Dragana brokastīs. Samaksājām fināla summu 285 Eur. Izvācāmies no apartmanīšiem un devāmies suvenīru tūrē. Sapirkti suvenīri u.c. kraps. Iekāpts vāgenā un jau pēc 15 minūtēm pie Horvātijas robežas. Karstumiņš reālais, pietrūkst ikdienas peldes. Horvātijā jārauj kaut kur jūrā atkal. 15:47 – Paspējām pabūt jau BiHā, t.i. Bosnijā un Hercogovinā. Pa ceļam ir pilsēta Neum. Tur arī uzpildījām gāzi. Tas tā, zināšanai. Patreiz meklējam, kur nopelst un uztaisīt kādu peizāžas foto, gribās atrast to veco vietiņu, kur pirms diviem gadiem, salikām telefonos wallpapaerīšus. 17:53 – Nu, jau arī pirms kāda laiciņa bijām piestājuši nopeldēties Adrijā. Iepirkti vietējie brūvējumi, viens no tiem riktīgā kandža. Ģīmis greizs, kad viņu iešauj. Patreiz mēģinām atrast, vēl joprojām, peizāžu vietiņu, un arī jau iecienīto ceļmalas ceptuvīti ar garšīgajām, mazajām piciņām. 18:05 – O! Mazo piciņu kaudze iepirkta. Aiziet notiesājiens. 19:58 – Velkam visu laiku pa bāni. Nekā interesanta... āaa, vienīgais gāze beigusies. :D Tā kā patreiz pa dārgo, cerams, ka līdz Zadarai. Drīz jau arī tā klāt. Lēnām konsumējam kaut kādu nenormāli stipro ragočicu, vietējo. Horvātija šeit tāda plakana palikusi, sarkani zeltains saulriets gan ir šis valsts zīmols, skaisti. 20:24 – Esam Zadarā. Nodarbojamies ar viesnīcas meklēšanu. 21:00 – Pie mums iekāp horvātu dāma, kas brauks mums līdzi ierādīt apārtmentus Zadaras centrā. Apārtmenta cena – 70 EUR. Atkal esam pārkāpuši roadtripa pamatlikumu – esam četratā. Nav kur noparkot verandu – pārāk šauras ielas, kas tā jau ir pārpildītas ar divreiz mazākiem wageniem. Nu ko - vēl viens aplis aiziet! This time is very difficult because young people come out in the streets of city. That’s the streetlife, baby. :) Atskan jautājums Where are you from? Tā arī nesapratu vai viņa zina par ko iet runa. Angļu valodā ir manāms tīrasiņu horvātu dialekts. Klusumiņš arī ienācis pats personīgi pa verandas durvīm. Tulīt būsim tajā pašā vietā, kur atrodas apartamentiņš. Mēģināsim atkal parkoties. Šoreiz noparkojamies uz trotuāra. 21:56 – Apārtmaniņš baigi labais, pilnīgi jauns dzīvoklis, praktiski vecpilsētas centrā, zem loga alus dārzi, kafejnīcas, bāri, deju vietas. Nice. Un par to visu 70 Eur. Internets gan lejā uz perona tikai :)