TRIP: MontenegroWildTrip 2k8 - Day 6

Day 06 19:47 – Uijjj.. šodiena kā jau šodiena, Baudām visas šīs skaistās dienas priekus. Visu dienu nosēdējām atkal pludmalē, līča otrajā pusē. Tagad esam atvilkušies mājās, nedaudz iedeguši. Tūliņ jau arī dodamies pasūtīt skuterus un apceļot kārtīgi šo pilsētu. Tas patreiz arī viss. Viennozīmīgi īsākā dienasgrāmata šinī roadtripā. Varbūt vēlāk uznāks vēlme kaut ko ierakstīt vairāk. 0:46 – Uij, tikai tagad atgriežamies no izklaidēm. Tātad – izīrējām skūterus trīs gab, divus 50cc un vienu 125cc. Nu, un tad sākās. :D Braukājām, kaitinājām dāmas pīpinot viņām, gāze grīdā, vējš gar ausīm. Herchnovas gaišās un līkumoti šaurās ieliņas mani aizrāva ne pa jokam. Es pa viņām vēl varētu braukt un braukt. Pilsētu var izbraukāt tikai apļveidos. Galvenā iela ir vienvirziena – cauri visi pilsētai. Atpakaļ, pa pilsētas augšmalu/šoseju. Nu, mēs kādus 5 apļus izgāzām. Skūteri bija noīrēti uz 3 stundām. Jebkurā gadījuma iztērējam katrs pa degvielas bākai, guvām kilogramiem adrenalīna un smaidu no sejas nevarēja novākt vismaz minūtes 15 pēc mocīšu atdošanas sakarīgajam čalītim. Man tās joks sanāca – man starp kājām tas 50cc’nieks, velkam uz benzīntanku , tur tāds paliels slīpums uz leju, domāju, pieliekšos, lai labāks ātrums sasniedzās. Tā arī daru – sasniedzu 70 km/h, baigie prieki, tieši tanī brīdī pametu acis pa labi, uz mani ar izvalbītām acīm blisinās divi policisti. :D Nu, galu galā tas vakara mocīšu prikols mums izmaksāja 15 eur par 50cc dranduļetiem un 18 eur par 125mašīnu. Pēc tam ievilkāmies pie Skaras paēst, tur atstājām atkal beztolkā 46 Eur, par gaļas kluci un kaudzi ar salātiem, kas palīdzēti noskalot ar 0.3 aliņu. Suņ. Nekas. Tagad sēžam atkal uz sava balkoniņa, lietojam Gorki List (tāds interesants, zaļš vietējais padzēriens ar 28 zirgspēkiem) un kopējam bildes, izlādējam GPS logeri, kaifojam, par pēdējo nakti šeit. Rīt plānā gāzt līdz Horvātijas vidum. Jebkurā gadījumā Horvātijā kādas pāris stundas pavadīt kādā no pludmalēm. Bet papildus tam, protams, rīt no rīta vēl jāiet izbaudīt promenādes ielu, kurā jāapciemo kāds suvenīru veikals. Mīļumam kāds blindziņš, mammai kāda krūzīte, pašam kāds magnētiņš pie leckapja u.c. crap. Prozit, un arlabunakti! :D