Brauciens DAKAR.

Informācija par Ralliju : Julian Nowill 2002.gadā radāji sacnesību, kura pierādīja, ka cilvēki ar limitētu budžetu var doties tieši tur pat, kur dodas lielie zēni. 2002.gadā tas tika saukts Bnjul pārbaudījujumu. Tika radīta sacensība kura stiepās no Lielbritānijas (Plynouth) līdz pat Bnjulai. Galapunktā automašīnas tiek ziedotas labdarībai labiem nolūkiem, kas ir obligāta prasība no sacensību rīkotājiem, tādēļ automašīnas vērtība no dalībnieku puses parasti variē no 200 līdz max 3000$. Galvenais uzsvars tiek likts uz mašīnas sagatavošanu. Pārbaudījums ilgs 3 nedēļas. Atpakaļ jādodas ar lidmašīnu. Šogad piedalās ap 300 dalībnieku sadalīti dažāda lieluma 9 grupās. Lai arī pārbaudījumam ir organizētāji, tomēr “alternatīvajai dakarai” ir pašrisks. Organizētāji sniedz tikai informāciju par vēlamajām potēm, dokumentāciju un valsts iekārtām, kā arī dalbniekus sadala grupās un organizē kontaktu apmaiņu, nav nekāda tehniskā atbalsta. Mūsu komanda “Barsi” : Barsi, kas tika nosaukti, pēc komadas dalībnieku uzvarda – Bartuševici dodas Timbuku pārbaudījumā, kas iestiepjas vēl dziļāk Āfrikas vidienē. Mēs esam Timbuku pārbaudījuma 4 grupa, kas nozīmē, ka visi satiekamies 26. Dec Marachech. Komandā ir 2 dalībnieki Rolands un Almands Bartuševici, Tēvs un Dēls un uz turieni dodamies jau nopirktā Ņivā, kuru iegādājāmies Latvenergo eksplotēto automašīnu izsolē. Mūsu misija : Iepazīt jaunas vietas, apgūt kultūras, paražas, iegūt to enerģiju vitalitāti, speķu ko pasaule mums var dot. Tad dalīties un dot visu, kas mums šķitis iedvesmojošs, dalīties ar to pieredzi, tiem pārbaudījumiem, kas gadījušies mūsu ceļā. Šī ceļojuma mērķi: -Popularizēt Latvijas pozītīvu tēlu pasaulē -Iegūt pieredzi, jaunas atziņas, idejas, kuras varētu realizēt , tā ceļot Latvijas pašreizējo stāvokli. -Meklēt un atrast risinājumus, kā arī laika gaitā tos realizēt lai celtu pasaules analfabētisma un bada problēmas trešajās pasaules valstīs. -Iepazīt jaunus radošus cilvēkus, kuru idejas varētu realizēt un spēku varētu izmantot. -Veicināt cilvēkus iepazīt pasauli, izzināt to, gūt jaunas idejas no tās. Pašreizējie sponsori: SIA BetterWorld Z/S "Bites" arī Tev ir iespēja par tādu kļūt Sīkāka informācija par sacensību. - http://www.plymouth-dakar.co.uk/