GUAM, kur amerikas diena sakas!

Tauta, dzivojam Australija, bet darba del esam nokluvusi uz GUAM salas, kadu laiku atpakal es pat nezinaju par tadu vietu...Bet nu kad teica jabrauc tur uz projektu vismaz saskatiju kur ta atrodas uz kartes. Atrasanas vieta ir klusa okeana rietumu dala, ko savadak sauc par Micronesia vai Mariana islands (kopa 14 salas), lielaka ir GUAM kas ir ASV teritorija. (Bet ne stats) Si ir vesturiska vieta, seit 1944 gada notika lielas kaujas ko sauc World War II in Pacific. Pec kaujam Jenki privatizeja so salu un atnema to Japisiem..Vieteja tauta seit ir Chammorro, bet chammorro valoda runa tikai veca paaudze. Kops otra pasaules kara jenki seit ir izveidojusi savu strategisko NAVY militaro bazi. Salas iedzivotaji ir apmeram 140kt, un 10% no tiem ir ASV militaristi. Tada vai citadaka veida visi strada un kalpo ASV militarijai, pateicoties kam ir diezgan augsts dzives limenis. Daudz Japanu turistu seit brauc atpusties, prieks tiem vietejas pludmales ir paradize, mums ka no Australijas, sis pludmales nav nekas ipass. Lai gan korallus var baudit loti labi. Viena liela problema seit ir partikas produkti. Principa uz salas nav vieteja farminga, viss tiek importets un ka likums sasaldeta veida. Tadel nevar nopirk neko svaigu, ne auglus, ne galu,ne piena produktus. Tadel ir pastiprinati japartiek no juram veltim, kas ir burvigas. Ka uzzinam no vietejiem, si sala ir ka starposms indoneziesiem un filipiniesiem, kuri beg prom uz ASV, pirmais sie noklust seit un tad pec laika , kad ir amerikanizejusies lido talak uz Hawaii un talak uz ASV mainland. Lai nu ka, bet katra zina bija loti interesanti seit but un iepazit so tautu! Hafa Adai from GUAM, jeb Hello from GUAM!