Sapnis Par Taizemi

Sapnis sākas jau Bangkokas lidostā, tīrība, kārtība un ērtuma izpratne, ļoti viegli orientēties un labak pilsoņiem taisīt vīzas uz robežas, ja esat nolēmuši uzturēties ne vairāk kā 14 dienas. Tikai 1000 batu (ap 15 LVL) un var iedot kaadu 100-200 pa virsu atkarībā no cilvēku daudzuma, tad jūsu pase nemanot izies cauri visām pa priekšu . Tālāk seko vairāki ceļi. Viens no tiem ir bruakt uz kādu Bangkokas vienīcu un paskatīties 8 000 000 pilsētu ar tās nebeidzamajiem sastrēgumiem, enerģisko dzīves ritmu, milzīgajām supermodernajām ēkam un vienīcām, transporta struktūru fantastiskajiem tempļiem un Viņa Augstības Bumibola rezidenci, vai arī vienkārši doties uz kādu no izvēlētajiem kūrortiem un pavadīt laiku tur izvēloties ekskursiju uz Bangkoku, jo tās galvenās ievērojamākās vietas var apskatīt salīdzinoši īsā laika bet pilsētas elpu sajust tikai pāris dienas tur padzīvojot. Uz Baqngkoku var doties arī, lai veiktu kādu plastisko operāciju, jo plastiskā ķirurģija Taizemē ir ārkārtīgi augstā līmenī . Katram sevi cienosam tajietim ir pa k…ādam silikona gabalam deguna vaigu vai kādā citā rajonā, kurs nu pasam nepatīk, pie kam komplektā nāk lētas cenas, augstas kvalitātes medicīna un ļoti vienkāršota attieksme pret to visu, un fantastiski ārsti, vienkārši pasakains serviss. Jāsaka, ka serviss ir pasakains jebkur, bieži vien jutos pat neērti, ka man diskotēkā tualetē masē muguru tai laikā kad stāvu pie pisuāra, bet tie ir mani kompleksi. Ir divi joki par plastisko ķirurģiju. „ kur tu dabūji tik skaistu seju,” – „ Aj, nopirku hospitālī” . un „ Ak dievs tev taču visa seja mākslīga,” – „ Kada mākslīga, orģināls.... Tajiešu silikons „ . Lai kā arī nebūtu, pāris pilnas dienas Bangkokā pietiek, lai to izjustu, vēl vienu dienu var veltīt braucienam uz Peldošo tirgu, kur var iegādāties visu ko iedomājies un preces lielākoties ir izvietotas upesmalā uz laivām un būdās vai arī doties uz Lop buri uz AIDS templi, kurā visi mūki ir HIV vai AIDS slimnieki, lai paskatītos mazliet neparastu templi un varbūt padomātu par mūžību. Viesnīcas var izvēlēties visdažādākās atbilstoši maka biezumam, bet ļoti iesaku Baiyoke Tower Sky hotel , par pieklājīgu cenu iespēja dzīvot 83 stāvus augstā ēkā ar skatu pār lielu daļu pilsētas, lieli ērti numuri un daudz iespēju un ekstru. Nākamais variants ir doties Uzreiz uz Pataju. Kā jau teicu no turienes tiek organizētas arī vienas dienas ekskursijas uz Bangkoku, ja negrib tajā dzīvot. (ap 1000 batu = 15 LVL ) . Patajā var dzīvot atkarībā no interesēm un atkal maka biezuma – iespējas no 20-30 USD dienā līdz... . Milzīgām teritorijām ar lielisku infrastruktūru un privāto pludmali, parkiem , dārziem un zvēriem teritorijā. Ēdināšanu gan iesaku tikai brokastu līmenī. Daudzo un šausmīgi lēto restorāniņu klāsts un cenas jūs patīkami pārsteigs, tāpēc īpaši ja esat jūras velšu cienītāji , tad no šiem te restorāniņiem, īpaši kas ir uz gājēju ielas, nevarēsiet šķirties. Piemēram 1 svaiga austere maksā ap 0,75 santīmi, un pamatīgas vakariņas bez alkohola, kādi 4,5 – 7,5 LVL atkarībā no lielo vēžu, tīģergarneļu un austeru daudzuma, ko esat nolēmis pievārēt. Visas speciālās mērcītes un garšvielas tiek pasniegtas automātiski. Lielas iespējas ir arī tiem, kas nevēlas ēst visus tos mošķus, itāliešu un eiropiešu, tai skaitā krievu restorānu arī ir pilns, tāpat jauki kafijas veikaliņi un visdažādākās svaigi spiestās sulas un kokteiļi ik uz soļa par sīknaudu. Par augļiem jāsaka īpaši, ka te nogaršot vien var veselu kaudzi visdažādākos iesaiņojumos, tai skaitā nopirkt paši jau pieminētās jūras veltes un sagatavot. Ja ir noslieci uz supereksotiku var pamēģināt zīdtārpiņu kāpurus via sienāzus, kas likās ļoti garšīgi, pārējiem kukaiņiem gan klāt nekēros, neizskatījās pārāk apetītlīgi, kaut arī garšīgi smaržoja . Istenībā to ir grūti aprakstīt, tas ir Jāredz un jāizēdas tam cauri. Kaut arī ēdu nepārtraukti nometu krietnu kilogramu skaitu, jo nebiju visu laiku redzējis nevienu maizi vai kartupeli, nekārojās. Arī viss pārējais ēdiens ir ļoti liess un barojošs, laba vieta tiem, kas vēlas ēdot notievēt. Pludmales ir diezgan piebāztas un īpaši tuvāk kuģu ostām diezgan netīras, bet ja paiet tālāk lieliskas un ar pilnu servisu, visdažādākās ūdens izklaides. Paņēmu uz dienu milzīgu kuģi par 3000 batiem (ap 45 LVL) pamakšķerēt jūras zivis. Saķēru gan pusdienām uz klāja 4 cilvēkiem, gan vēl vakariņām, gan pāri palika. Makšķerēšana atšķiras ar to ka labāk izmantot auklu kuras galā 2 āķi. TO turot jūt, ka zivs ēd ēsmu, tad ir jāpiecērt un jāvelk ārā. Vēlams iepriekšējā vakarā palūgties Budu. Tad loms ir lielāks. Ja apnīk makšķerēt var pavāļāties guļamkrēslos un papriecāties par brīnišķo ainavu kas paveras uz salām un apkārtni no jūras puses. Biju diezgan maz lūdzies , tāpēc mani partneri saķēra krietni viarāk, var jau protams teikt ka viņi te ir dzimuši. Tikai saulē ilgi nedrīkst bez krēma uzturēties. Ļoti spēcīgi nosauļojies. Nākamā vieta ko der apmeklēt ir THE SANCTUARY of Truth (Patiesības templis). Unikāla celtne, ko ceļ jau kādus 20 gadus un vēl tikpat cels, kamēr būs gatavs. Koka templis, kurā nav nevienas naglas un viss ir viens vienīgs kokgrebums un apvieno sevī 4 galvenās aziātu reliģijas. Tas ir privātīpašums, kuru kāds Taj bagātnieks ir nolēmis sev uzcelt kā pieminekli. Katra detaļa tiek pilnveidota un ja īpašniekiem nepatīk – nomainīta, lai sasniegtu pilnību. Šī tempļa idejiski mākslinieciskā vērtība nav izsakāma cenā. Un neko daudz nesaprtotot no dažādajiem reliģiskajiem simboliem, kurus paskaidro gids, vienalga jūties kā pasaku zemē. To lieliski papildina vienkāršais delfīnu šovs, kas dod iespēju vēlriez paskatīties arī uz templi un ja ir vēlēšanās tad jauki uzkost ko garšīgu. Nākamā vieta kur ir vērts uzkavēties ir Nong Nooch Tropical garden. Pasakains parks kuru vislabāk apskatīt ziloņa mugurā. Dažādas tajiešu stila mājiņas, kas iekārtotas parkā, augu bagātība, skulptūras no podiņiem dažādi atkal eksotiski uzkožamie piemēram cukurniedru sula, vai saldo kartupeļu čipsi lieliski papildinās jūsu ēdienkarti. Iespēja nofotografēties ar dažādākiem eksotiksiem putniem un dažādu izmēru orangutanu resnuļiem. Paņēmu vienu pusaugu mīļumu un zvēriņa fantastiskais draudzīgums un simpātijas nostrādāja , atkal iedevu dzeramnaudu. Pēc pastaigas ar ziloņiem uzmanībai tiek piedāvāts taju kultūras šovs ar dejām, boksu un nelielu ieskatu tradīcijās. Krāšņi tērpi un elegantas dejotājas maigi kustoties priecē acis. Pēc tam nāk ziloņu šovs, kurā var priecāties cik aizrautīgi ziloņi spēlē basketbolu, brauc ar velosipēdiem zīmē un dara daudz ko citu, „ zīmējumus” var nopirkt t –krekliņa veidā. Nez kas tur paliek pēc mazgāšanas, bet gan jau. Nākamajā dienā dodos uz krokodilu šovu, pirms kura sākuma var apskatit krokodilu fermu un jauku nelielu zoodārzu, kas atroda akmeņu parka, kas arī ir izveidots kā savdabīgs botāniskais dārzs. (million years stone park and pattaya crocodile farm). Dažādu izmēru krokodili, iespējas tos pabarot ar sava veida makšķeri, kā arī krokodili ar nokostām ķepām, astēm, cik saprotu te tiek audzēti rūpnieciskos nolūkos, lia pēc tam izmantotu ādas. Pats krokodilu šovs nav pārāk sirdi stindzinošs, jo jūtams, ka dzīvnieki ir stipri vien apdullināti, iespējams ar kādām narkotiskām vielām. Par to liecina arī fotografēšanās ar tiem pēc šova, kas ir tradicionāls, dažādas manipulācijas, rokas bāzšana un galvas bāzšana rīklē. Bet kad pēc tam pa šova zvaigzni lēkā bērni, tad ir skaidrs, ka nebūs pat interesanti sēdus uz tā nofotografēties, tāpēc eju fotografēties pie tīģera un banānu lāca, kuri kaut arī pārāk mundri neizskatās vismaz rūc un kustās, cik nu atļauj pavada un dresētājs. Sajūta pielikt roku dzīvam tīģerim ir tiešām varena, bet pārbarotais banānu lācis ir vienkārši komisks, nevis bīstams. Izmisīgi cenšos nepirkt suvenīrus, bet to pārbagātība uz katra stūra un viscaur patīkamie iespaidi ir atkal man ielikuši rokās tīkliņu ar dažādiem krāmiem. Pattaya ir populāra ar saviem transseksuāļu soviem. Patiesības labad jāsaka ka transseksuāli var satikt ik uz soļa, un to nepamaz nepamani, via kā apkalpotaju kādā kafejnīcā, via kā pārdevēju, vai masieri, un bieži vien ar grūtībām varu noteikt via tas ir vīrietis, vai bijis vīrietis, vai sieviete patiešām. Patiesības labad jāsaka, ka arī paši tajieši nav nekādi eksperti, un neviens šiem cilvēkiem slimīgu uzmanību nepievērš. Un arī pats šovs ir tā vērts krāšņo tērpu dēļ. , Taj nežēlīgais bokss ir gaumes jautājums un man ne īsti labi patika , ka tur pa naudu sacentās nepilngadīgi pusaudzi arī, bet nu katrā valstī ir savas kulturas tradīcijas, tā kā vai nu pieņem vai neskaties. Nedaudz par masāžu. TO te var dabūt uz katra stūra un dziedošais „ masāaaaž „ jau uz beigām sāk poat nedaudz kaitināt, bet toties, kad tu tam ļaujies, tad aizmi9rsti par sāpošajām kājām , mugurām un citām problēmām, ķermenis ir ļoti apmierināts aršīm procedūrām, bet maks ar cenām no 3- 15 lvl atkarī°bā no ilguma un ķermeņa daļas, ko vēlies masēt. Pāris vārdi jāpasaka arī par seksa biznesu, to kas notiek go go bāros, ejiet un izlūkojiet paši, bet redzējuši neko tādu nebūsiet, ne tik daudz patīkami cik vairāk šoks, arī lielie veco kungu un jauno meiteņu bari ir nomācoši, bet abas puses izskatās apmierinātas, tāpēc, nekā īpaši nosodoša gan jau ka nav. Tā ri tikai daļa no iespējamajām izklaidēm, vēl ir dažnedažādākās niršanas , ekskurisjas izbraucieni ar dažāda veida jūras transporta līdzekļiem, zivju restorāni uz ūdens, karaokes, delfināriji bruacieni uz dažādām salām, visdažažādāko viedu ziloņu izjādes, motorolleru īre , jo automašīna butu derīga tikai tālakiem izbraucieniem, ja labi orientējaties un gribat braukt pa pretējo joslu. Ko parasti pērk? Nu noteikti šūdina uzvalkus un kostīmus, dažādas drēbes, nu to jau nu ko katrs māk ievest, es jau nu visu vasarai sapirku un šo to lietišķajam stilam, dažādas kaltētas zivis un augļu saldumus, rotas lietas, istabu dekorus , nu ko jau nu katram vairāk gribās. Vietējais alkohols ir lēts bet nekas speciāls, paši tajieši nav nekādi lielie dzērāji, un parasti lieto ārzemju alkohoholu īpaši viskiju. Ak jā arī taju mūzika ir pietiekami jauka , lai aukstas dienās sildītu un palīdzētu atcerēties ceļojumu. Tajiesu karalis Bumibols pie vietejiem ir loti lielaa ciena. Visur dzirdu tikai labu, jo sliktu laikam nav pienemts runat. Un pirmdienas tajiesi nesaa dzeltenus kreklus par godu karalim. Kad biju uz kino un tur demonstreja nelielu filmu par Bumibolu, visi to noskatijas kajas stavedami, ta ir ciena. No 20 februara sakas smekesanas ierobezojumi ari Taizeme, taa kaa tik briivi kaa agraak visur smeket nevar iipashi diskotekas un baros, bet risinajums vienmer tiek atrasts lai klientam arii butu erti . Esmu bijis daudzos kūrortos, nbet nekad neesmu tik jaukas atpūtas iespējas vienkopus sastapis. Noteikti atgriezīšos , lai jau tagad iebrauktu dziļāk zemes iekšienē , tur kur baltie cilvēki vēl tiek apskatīti vairāk kā orangutani. Vel var doties arii uz kadu no jaukajam salam piemeeram Puketu, tikai jaatceras, ka te ir iespejams daudz mazak ekskursiju, toties bus dargak un labakas pludmales. Viesmīlība, plašas atpūtas iespējas un labās cenas ir galvenais faktors , kas izraisa interesi par so valsti un kultūru un saglabā labas atmiņas un vēlmi atgriezties, lai varbut kadu dienu paliktu te pavisam un aizbegtu no shejienes laika un visam dzives negacijam. Kaut ari vietejo dzives apstakli nav ideali un algas ir ap 75-100 lvl videji par algotu darbu, skolotaji attiecigi ap 450 lvl , tomer nepaedushu te nebija un cilveki izskatas laimigi un apmierinati ar dzivi Ja velaties paest Pataja iesaku 4 vietas. I un galvenais. kolosala tropu atmosfera, La Villa Bali, Tappasit road, kolosali tajiesu edieni, nelielas paradizes darza atmosfera jauki ipasnieki un apkalpojosais personals, visadi interesanti edieni, ideala tiriba virtuvee un sajuta ka atrodies tuksnesha oaze ja velaties ipashu servisu pajautajiet oficiantu Neung, vinjs bus priecigs apkalpot civlekus no Latvijas. Otrs kolosals variants ir Patajas tornis, uzbraucat kada stava aptuveni 50-60 un zviedru galds restorana, kas visu laiku lenam griezas, tadejadi redzat visu Patajas panoramu un var paaresties no juras velshu dazadibas un citu edienu un auglju klasta 3 ir zivju edienu un ne tikai cienitajiem zivju restorans uz gajeju ielas. Sakot no omariem garnelem un austerem beidzot ar dazadiem tajiesu edieniem kolosalam zupam un visu visu , jauks skats uz patajas lici edot, ties gan padaudz civleku bet erti noklut. nu un ceturtais ir saucamas Prezervativu viesnicas jeb Condoms viesnicas restorans. Viesnicas ideja nav nekas nepiedienigs, vienkarshi ta radiita lai palidzetu mazinat AIDS. Tai ir fantastisks restorans, kura atmosfera parsteigs visus, ka ari protams ediens, kas ir ljoti dazads un bagatigs. Skats edot ari neliks vilties, un zverinju parks kas ir ejot uz restoranu iepriecinas ne tikai jus bet ari bernus