Brauciens uz Saaremaa SPA hotels

Vēlējos ielikt tikai nelielu komentāru par Sāmsalas SPA viesnīcām. Tik daudz dzirdēts par izslavētajām Sāmsalas SPA viesnīcām, ka nolēmām, ka jāaizbrauc izmēģināt. Veiksmīgi izdevās norezervēt istabu 2 nedēļām uz priekšu. Izvēlējāmies package – 1 nakts, katram iekļautas 3 bezmaksas procedūras un 3 ēdināšanas. Vairāk es, nekā mans ceļabiedrs, biju sapriecājusies par gaidāmajām SPA procedūrām un atpūtu. Tā nu ierodamies viesnīcā Ruutli Kurresārē. Šajā pašā viesnīcu ķēdē tikai Kurresārē vien ir vēl 2 viesnīcas. Nezinu, kā ir ar pārējo Igauniju – vai viņiem ir vēl kāda viesnīca. Lai kā arī būtu ar pārējo Igauniju – 3 viesnīcas tas jau ir ievērojami. Ierodoties iečekojamies un reģistratore pasaka, ka viņa mūsu vietā jau ir izvēlējusies priekš mums 3 bezmaksas procedūras. Sanāk tā, ja viņa nebūtu mūs pierakstījusi, tad mēs vispār netiktu pie savām bezmaksas procedūrām, jo esot ļoti daudz cilvēku. Tā nu esam tikuši katrs pie muguras masāžas un burbuļvannas 20 minūšu garumā, es pie parafīna procedūras un mans ceļabiedrs pie 30 minūtēm sāls kambarī. Labi vēl, ka viņa nebija izvēlējusies priekš mums ausu attīrīšanas procedūru ar parafīnu (jā, tāda tur arī bija). Izlasīju mājas lapā, ka ir iespējams tikt pie dažādām daudz patīkamākām procedūrām, kā, piemēram, dažādas interesantas masāžas, ietīšanas, taču reģistratore pasaka, ka to visu dabūt nav iespējams, jo ir bijis jāpiesakās daudz ātrāk. Protams, kad rezervējām viesnīcu, neviens mums tādu informāciju nepateica. Esmu ļoti vīlusies, jo biju plānojusi tā pa īstam atpūsties, nevis aiziet uz vienu masāžu un burbuļvannu. Nolemjam aiziet līdz savai istabai, nolikt mantas un aiziet līdz pludmalei. Aizejot līdz savai istabai, atklājam, ka istaba pat vēl nav uzkopta pēc iepriekšējiem viesiem, lai gan pulkstens jau bija pusčetri. Mans garastāvoklis pasliktinās vēl par 10 punktiem. Istaba tika uzkopta ap kādiem 5. Pārģērbjamies un ejam uz pludmali, jo diena bija neticami saulaina, neviena mākonīša pie debesīm. Guļot pludmalē, varēja klausīties operu, jo blakus esošajā cietoksnī notika operas festivāls. Vakaru pavadījām, izstaigājot Kurresāri un aizbraucot līdz Sirres pussalai. Pienāk otrā diena, kad beidzot būs mūsu procedūras. Pirmā – burbuļvanna. Ejam uz norādīto vietu. Tur mūs sagaida igauniete, kas nerunā angliski, bet krieviski diezgan nelaipni pajautā: Kas jums tur ir pa procedūru? Burbuļvanna kā jau burbuļvanna, tomēr attieksme no personāla diezgan nesaprotama. Neņemot vērā nelaipno attieksmi, burbuļvannas efekts jūtams – uznāk miegainums un labsajūta. Ejam uz nākošo procedūru – masāža. Masiere tikko atnākusi no smēķēšanas pauzes. Ieejam mazā kabinetiņā, turpat arī liek izģērbties – nekādi dvielīši vai halāti. Apguļos, masiere ieslēdz viena skaļruņa magnetafonu, kurā skan mierīga mūzika. Ik pa laikam pārslēdz dziesmas, laikam viņai dažas nepatika. No šīs masieres negatīvu attieksmi nejutu, šī bija diezgan jauka, nedaudz arī smaidīja, taču pilnīgi nerunāja angliski. Sajūtas, protams, pēc masāžas ir patīkamas. Beidzot pienākusi arī trešā procedūra ar parafīnu. Tā kā man ir bijušas problēmas ar kājas locītavām, nolemju šo procedūru likt uz kājām. Tas izskatījās šādi: atnāk darbiniece, kas atkal nerunā ne krieviski, ne angliski, aptin manas pēdas un potītes ar karstām parafīna plāksnēm un liek man gulēt 20 minūtes. Visu šo laiku, kamēr gulēju ar aptītām kājām, telpā neienāca neviens cits, kas gribētu šo procedūru – nesaprotu, kur ir tie daudzie cilvēki, kas iet uz visām procedūrām. Tikmēr mans draugs bija sāls kambarī – esot bijis labi. Kopsavilkumam varu teikt, ka šī viesnīca pēc satura bija vairāk kā sanatorija, taču varbūt es vienkārši biju gaidījusi pārāk daudz un pārāk labu.