Kā braukt Parīzē ar Metro, ja nu kādam noder!

1.1.Paņemt metro karti metro stacijā vai internetā, ja internetā ,tad full size.

2. 2 Metro kartē ir atzīmēti galvenie apskates objekti, laukumi un to nosaukumi un pilsētas sadalījums kvartālos. Dažās kartēs ir pat uzzīmēti objekti Svarīgākās vietas ir izceltas. Katrs maršruts ir iezīmēts savā krāsā un ar savu numuru ne burtu. Bieži vien ar vienu metro maršrutu nepietiek, lai aizbrauktu uz konkrēto vietu.

3. 3 Par piemēru izvēlējos Eifeļu torni. Mēs dzīvojām Paris Nord centrā. Lai tiktu līdz Eifeļu tornim atrodam kartē 4. Maršruta numuru, ar pieturu Gare de Nord. 4. Maršrutam ir divi galapunkti. Pirmais galapunkts - porte de clignancourt un otrs galapunkts porte de orleans. Šie divi nosaukumi ir uz metro sienām. Viena galapunkta nosaukums uz sienas ir tuvāk un otrs tālāk, ja izvēlamies otro variantu- porte de orleans,mēs tuvosimies uz centra pusi,tuvāk Eifelim. Metro piestāj daudzās pieturās un jāseko līdzi vai neaizbrauc garām.

4. 4 Jāskatās punkts ar ko savienojas nākamais objekts. Mūsu gadījumā ar 4. maršruta metro jāaizbrauc līdz pieturai Montparnasse Bienvenue un kop punkts ir 6. maršruta metro. Ar tādu pašu pieturas nosaukumu.

5. 5 Atkal skatāmies galapunkta virzienus. Ar 6. maršruta numuru jābrauc charles de gaulle etoile galapunkta virzienā, (virzieni ir uz metro sienas nevis kaut kur grieztos karājamies plakāta izskatā)- Un braucam līdz pieturai Bir hakeim,vai Tour de eifel.

6. 6 Sākumā liekas viss nenormāli sarežģīts, bet kad tam vienreiz iziet cauri, tad visu momentāni sapratīsiet. No tās pieturas drusku jāiet Eifeļa virzienā, viņš ir liels un nav maziņš un nepamanāms, tādēļ zināsiet, kur iet.