Izstaigāt Karalisti. Edale - Grindsbrook - vieta, kur viss sākās. 2.daļa

Sākšu ar pašu vienkāršāko maršrutu Edale - Grindsbrook - Ringing Rogers - Edale. Maršruts ir aptuveni 6 km garš. Lēnā garā nesteidzoties tas aizņem aptuveni 4 stundas ieskaitot atpūtas brīžus un fotosesijas. Iesaku izvēlēties saulainu dienu, jo skati ir fantastiski.

Maršruts sākas pie Old Nags Head kroga. Turpiniet iet līdz labajā pusē būs norāde uz Grindsbrook. Pārejot pāri upītei nonāksiet pļavā. Ja pavērsieties mazliet pa labi, redzēsiet zig zag taku, pa kuru jums būs jānāk lejā maršruta beigās. Turpiniet maršrutu pa akmens taku, līdz nonāksiet līdz vārtiņiem. Šādi vāri ir ļoti daudzos maršrutos. Tā kā droši taisam vaļā dodamies cauri. Pārejiet pāri upītei vēlreiz un turpiniet sekot takai. Sākumā taka ir gana līdzena. Tuvāk virsotnei taka paliek akmeņaina. Iesaku uzmanīties ejot pa akmeņiem, jo tie var būt slideni, kā arī kustēties.

Gadījumā, ja noticis negadījums, jāzvana uz nr 999 un jajautā pēc Police and Mountain Rescue, norādot savu atrašanās vietu. Tāpēc kalnu apģērbs ir ieteicams izvēlēties košās krāsās, lai no helihoptera jūs var saskatīt.

Tātad esat jau augšā. Skati ir fantastiski un vējš pūš ausīs. Arī siltā laikā kalnā ir augsti. Un atcerieties to, ka augšā būs augstāks nekā lejā. Paņemiet cepuri :)

Turpiniet ceļu pa labi, līdz nonāksiet līdz lielajiem akmeņiem, kurus jau var redzēt uzkāpjot augšā Grindsbrook. Tur jums ir jānogrieža pa labi un jāseko takai, kas iet gar kalna malu. Pievērsiet uzmanību ne tikai dabas skatiem, bet arī dažādu formu akmeņiem.

Iesaku iegādāties tādas kā getras (angliski - gaters), kas ir veidoti no ūdens necaurlaidīga materiāla, lai nesaslapinātu bikses. Kā arī, ja ir bijis lietus, zeme ir mīksta un šajā apvidū, varbūt ne tik ļoti izteikti šajā maršrutā, ir kūdras purvi. Un iegrimt zemē līdz potītei un saslapināt kājas nav prieks, Tā kā arī lieks zeķu pāris noderēs.

Pa gabalu varēsiet pamanīt lielu akmeņu kopu, pa kuru jums būs jākāpj lejā. Sākumā jejupceļš ir gana stāvs, vietm ir iebūvēti pakāpieni.

Ja gribas ekstrēmu maršrutu, tad šo maršrtutu ejat pretēji. Vēlu veiksmi kāpjot augšā Ringing Rogers un lejā Grindsbrook :) Nesakiet, ka nebrīdināju :)