Kijeva - nedēļu pirms politiskajām kaislībām... :)

Iesaku salauzt cilvēkos pastāvošo stereotipu, ka pēc pēdējām politiskajām kaislībām uz Ukrainu kādu laiku nav vēlams braukt!!! Cilvēki tur ir daudz karstasinīgāki, tomēr uz Kijevu var un ir vērts braukt, neviens galvu neraus nost, tīši pāri arī nedarīs... :) Varbūt tur viss nav tik spoži kā Eiropas pilsētās, varbūt katrs pilsētas stūrītis nav nospodrināts, tomēr Kijevu ir jāpieņem tādu, kāda tā ir... ar milzīgiem parkiem, Dņepras upi, Lavru, muzejiem, plašām ielām, skaļiem tirgiem un paugurainu apkaimi :) Neko daudz nestāstīšu, tāpat informācijas internetā var atrast daudz, tomēr visiem iesaku uz turieni aizbraukt!!! Pilsētas vēsturiskais centrs ir citādāks nekā Rīgā, arī Lavra pārsteidza ar savu krāšņumu un noslēpumainību... Pati pilsēta ir milzīga, skaļa, trokšņaina, dzīva... Cilvēki daudz vairāk nekā Latvijā vakaros dodas prom no mājām uz pilsētu, lai labi atpūstos, pavadītu laiku kopā ar draugiem, iedzertu kādu aliņu un labi paēstu.. Vietējie iedzīvotāji nav tik nacionālistiski noskaņoti, kā tas, piemēram, varētu būt Ļvovā, tāpēc neviens nepārmetīs, ka runāsiet krievu valodā. Ar angļu valodu ir dažādi - vairums jauniešu to zin, tomēr salīdzinoši mazāk... Apmēram kā Spānijā... Domāju, ka valoda šajā gadījumā tiešām nebūs šķērslis ;) Par naudu - Kijeva ir Ukrainas dārgākā pilsēta, tomēr tā ir salīdzinoši lētāka nekā Rīga... Transports, ēdiens un arī viesnīcas tur ir lētākas, tomēr, piemēram, boulinga spēlēšana bija nedaudz dārgāka nekā Rīgā. Ja dzīvo taupīgi - sanāks lēti, ja patiešām vēlaties izbaudīt pilsētas iespējas - var patērēt savus iekrājumus :)) Veiksmi!