Latvijas viesnīcu spožums un... nespožums.

Pārlapojot kārtējo DEKO zurnālu ar jaunās Liepājas viesnīcas Royal Fontaine attēliem un aprakstiem kautkad šoziem nodomāju „Oho! Izskatās interesanti, kāpēc gan ne?”. Un ja jau braucu uz to pusi, un ja jau vajadzīga naktsmāja, un ja jau „mazā” Fontaine vairs nevar piedāvāt numuriņus – ņemam ar to Rojāli...:) O jā – ieejot jau viesu uzņemšanas vestibilā man smaids līdz ausīm un acis skraida uz visām pusēm – kā jau lasīts žurnālā – no Ēģiptes vestās zeltītās mēbeles, raupjās grīdas ar paklājiem, super. Meklējam savu numuriņu trešanjā stāvā – eh, man šeit viss patīk. Kičīgie gaismekļi zelta kroņu formā uz melni-sarkani-zaļajām sienām rada Alises Brīnumzemē sajūtu. Ookeej – mūsu numurs – tā arī ir – „garāžas” griesti, zeltīta gulta, vannasistabas krāsas - vienkārši superzināju kurp braucu, un visu pieņemu! Baltais plastmasas logs ar skatu uz promenādi iederas kopējā bildē, tāpat melnie samta aizkari ar dzelzs āķiem pie metāla trubas kā aizkarstangas. Platā palodze ērta, lai uz tās salitku spilvenus un apsēstos, un ar glāzi vīna rokās vērotu dzīvi aiz loga un gremdētos sarunās... Nu ko – tas arī viss par jaukumiem. Kad pirmā sajūsma noplakusi, raugos pēc sadzīviskajām lietām. Un tā – skapja nav. Visa mantība jāuzkarina uz 2 pakaramajiem pie sienas, vai jāglabā ceļasomā, jo – nevienas citas mēbeles arī nav, uz kā nolikt apģērbu, laptopu (galda nav), grāmatu utt... Var to visu salikt uz palodzes, bet tad tur nevarēs apsēsties... Skaistajā vannaisistabā ne pie dušas, ne izlietnes nav neviena plauktiņa (1 ir, kur nolikti dvieļi, bet tas ir acu augstumā – tur uzstellēju šampūna pudeli – neko citu likt tur nav ērti). Pat viesnīcas šampūnpaciņas saliktas zobu skalojamā glāzē.Uz izlietnes maliņas var uzlikt 1 zobupastu, 1 krēma bundžiņu, un viss. Kosmētikas un higiēnas lietu somiņu nav kur nolikt – jāglabā ceļasomā... Nopūtas vērta ir arī dušas uzparikte – tā karājas augstu virs galvas, nav noņemama... kājas var nomazgāt tikai komplektā ar galvas mazgāšanu, un, khmm, bidē arī šeit nav... Fēna arī nav, un nav to arī kur likt. Bet – to var dabūt, pajautājot viesu uzņemšanas administratorei. Tomēr vislielākā nopūta ir gulta – jā, ar zelta maliņām, bet – tā čīkst... un apklāta ar gaišzilu gultasveļu, kas vēl varētu būt pieņemami, ja vien segu pārvalki nebūtu katrs savā tonī... Un spilveni... ek. Plāna pankūciņa, lai arī dūnu – paldies par to, neciešu sintētiskos. Parasti viesnīcās skapī ir papildus segas un spilveni, bet šeit, kā minēju, skapja nav... Paldies atsaucīgajai viesnīcas darbiniecei, kas sagādāja papildus spilvenus! Nakts. Karsti. Atveram logu – nu nē. Blakus esošā naktskluba viesi gulēt neļaus. Aizveram logus – karsti. Kondicionētāja nav. Un šī nudien nav karstākā nakts šovasar... Vēl kāds sīkums: numuriņa cenā nav iekļautas brokastis. Piemaksājam katrs 4 Ls par to – kā tad bez brokastīm... Numuriņā viesnīcas informācijas lapā atrodam, ka brokastis katram maksā 3 Ls...:) Secinājums: Viesnīca interesanta, jauka, derīga fotografēšanai un apbrīnošanai, bet visai neērta dzīvošanai vairāk kā vienu nakti... Personāls laipns, bet neprofesionāls. Var mierīgi sabļaustīties viesnīcas gaiteņos, aprunāt viesnīcas viesus, iet 9 no rīta caur brokasttelpu ar putekļsūcēju un grīdasbirsti tupat kur ēdam, un citi sīkumi... Nu tā. Itkā jau nav par ko sūdzības rakstīt, un garastāvoklis ar nesabojājās – uztvērām un vērtējām visu ar smaidu, bet – žēl. Varēja būt laba viesnīca... Sanācis – hostelis ar zelta mēbelēm...