4ok güzel Türkiye....

Viss sākās ar to, ka es ar māsu taisījos braukt uz Parīzi... ļoti ilgi par to domājām, es jau sapnoju par Disneylendu, Eiteļtorni, Luvru un tt, bet , tētis piedāvāja aizbraukt uz turciju, lai atpūstos, nevis brauktu ar autobusu 4 dienas no 8... Sākumā es biju pretī, jo domāju, ka Turcija ir primitīvi... Bet tagad es ļoti pateicos tētim (bet es vinam to neteik6u gi-gi). man tur patika viss, tūlīt pastāstī6u, kas tie6i patika... Vispirms, pateik6u, ka mēs nolēmam braukt uz Turciju pedeja bridiii, tāpēc līdz pedējai dienai nezinājām, vai vispar brauksim, jo bija problēmas ar dokumentiem, turki bremzēja ar viesnīcu...Nju tas nekas, galu galaa, ta4u aizlidojam.. :D:D:D Kad es izeju no lidma6inas jau Turcijaa, es sākumā nevarēju saprsat, kas notika ar gaisu... tas bija nereali silts... :) Atpu6amies 2* hoteli, sakuma, ka jau vienmer domajam, ka bus slikti, ta4u citu variantu meklet nebija laika, vel pazinas biedēja, ka 2* visnīcās dzīvo prusaki un ir netira vela, bet mes nenoticejam, un pareizi darijam, jo viss bija tirs, un istabaa, neviens , iznemot mani un masu nedzivoja, nekadu prusaku :) Mēs iepazināmies Turcija, tie6i Laraa, ar vienu sievieti, kura jau Turcijaa bija fig znajet cik reižu, Laraa arī, ar vinu ta ari atpu6amies, nedomaju, ka tie pieagu6ie :) varetu but tik for6i(iznemot vecaakus, bet arii viņi nav tadi jautri :). Koro4e, pirmo dienu pavadijam pludmalee un pie baseina. Par baseinu vispar savadi, neviens tur nepeldejas pirms mums, es atveru ts sezonu :D:D:D Turkiem patika, pēc tam viņi ari peldējas baseinā katru dienu, tā meitene no Latvijas atvera noslēpumu turku vīriem, kam ir domāts havuz (basiens) :D:D:D:D Joki, joki, bet pēc tam peldeeties negribejas, jo no mūsu pelde6anas turki izdarija koncertu, ta4u , pēc tam nolēmu, ka dzīvojam vienu reizi un peldejamies katru dienu, kad nebijam juuraaa :) Mazliet par viesniiicu.. Diezgan maza, bet eerta, veļu mainiija, numuru tirīja, ar e6anu nebija problemu, kaut gan ar galu viniem ir probleemas, bet es pieradu, pec tam mājas vel negribeju to est :) Mums bija viss iekļauts, tapec ar dzer6anu ari nebija problemu... Bārā dzeram vinu alu, gar6īgi un vinu, diena kolu, sodu, fantu ... Par ekskursijam... Karsti un skaisti, ja divos vardos.. Mes bijaam Mira,apbedijumos, amfiteatriii, Sv. Nikolaja baznicaa, braukajam pa Vidusjuru ar jaxtu, niram no tas , for6i, man tur loti patika, tomer bija nu ļotiiiiii karsti, visu laiku domaju ne par Miru un baznicu , bet par udeni, udens bija visu laiku silts, tas bija tragiski, jo maksaja dargi, bet labuma nekada, tikai sakumaa auksts, pec tam jau varejam izmantot to ka tejuu .... :) Tapec ar masu nolemaam vairs nebraukt ekskursijaas, ta4u pa6i bijam Antljas centraaa, mums gribeejas pastaigaaties, vairs negribas, jo visu laiku gribejas tikt pie juras :) bat skaista pilsēta, labi , ka aizbraucam, viens turku zens pateica, ka Antalja dzivo vasarā 2 mlj cilveeku (Latvija=Antalja :) Vel, mes nolemam nebraukt nekur dienaa karstuma dēļ, tadad nolēmam atpusties nakti. Bijam putu diskoteka kalnos. Nju superriiigi... Starp citu musu gids piedavaja mums 6o disku pa 50$, bet mes pa6i atradam, netalu no viesnicas krievu gidus, ar kuriem aizbraucam pa 30$, patikami... :) Tad par diskoteeku, kur6 brauks uz Turciju, brauciet, jo tas ir skaisti, for6i , jautri, un visi dzerieni jau ir apmakssaaati :) Tikai dvieli neazmirstiet... :) Nju vot 11 dienas ta ari pavadijam, iepazinaamies ar turkiem , kuri stradaja musu viesniicā, viņī nerunā ne angliski, ne krieviski, nācas mācīties turku valodu, kaut ko jau varu pateikt :) Bet, manuprāt, vini tagad var vairak pateikt kaut ko krieviski, neka es turku valodaaa :) Nju nekas, jo viņiem tas naks par labu :) Es ļoti priecājos, ka mēs nolēmām braukt uz Turciju, nevis uz Parīzi, jo te es brilianti pavādīju laiku, tikai žēl, ka nebija raftingaa un turku pirtī, nu nekas nākamajaa reizi to visu nizmēģināšu :) Es ceru, ka visiem , kuri brauks uz Turciju, tik paveiksies, ka man. Es atpūtos diezgan leeti, bet tik forrrr6iii, ka nekad .. :) Visiem vēlu labus kurortus un vair'ak saules ... :) P.S. Paldies visiem, kas izlasīja manu stāstu līdz gala, par kļūdam sorry, es tikai mācos, bet garumzīmes likt man nepatīk, datorā tas darīt nav ērti :)