Pa Ziemeļkurzemes gardēžu takām

Iepazīt Ziemeļkurzemi un nobaudīt vietējo iedzīvotāju tradicionālos ēdienus šā gada 16. augustā devās biznesa konsultāciju un mācību centra „LatConsul” un tā sadarbības partnera SIA „Professional Marketing” kolektīvi. Ceļojums sākās ar Rideļu dzirnavu apciemojumu Engures novadā, kur dzirnavu saimnieks, īsts sava aroda meistars iepazīstināja ar dzirnavu vēstures līkločiem un demonstrēja miltu malšanas iekārtas darbībā. Turpat netālu bija apskatāms gleznainais dzirnavezers, un kafejnīcā „Cope” varējām nobaudīt pankūkas ar Rideļu zāļu tēju. Tālāk devāmies uz Roju, Jūras zvejniecības muzeju, kur mūs gaidīja ne tikai muzeja ekspozīciju apskate, bet arī trīs ņipras kurzemnieces no dažādiem vēstures posmiem, kuras sacentās melošanā un bārstīja kurzemnieku jociņus. Lai sajustu īsto zvejniekciemu smeķi, pa ceļam uz Kolku baudījām svaigi kūpinātas zivis un varējām vērot kūpināšanas procesu. Kolkā mūs sagaidīja gide, kura iepazīstināja ar vairākām Kolkas vietām, kuras reiz bijušas nozīmīgas, bet tagad zaudējušas spožumu. Apmeklējām Kolkas luterāņu baznīcu, kura var lepoties ar ļoti savdabīgu altārgleznu. Tad varējām nogaršot slavenos kurzemnieku sklandraušus Ūšu mājās. Zinātkārajiem bija iespēja izmēģināt sklandraušu gatavošanu un uzzināt recepti. Ceļojuma kulminācija bija pastaiga gar jūru, nonākot pie paša Kolkas raga, kur satiekas Baltijas jūra ar Rīgas jūras līci. Atpakaļceļā pulcējāmies draudzīgā piknikā pie jūras, kur varējām vērot skaistu saulrietu. Nu būs pozitīvas emocijas un darba spars visam gadam – līdz nākamajai ekskursijai! Vairāk bildes fotogalerijā>