Krēta

Lai gan laika vienmēr būs par maz šādiem ceļojumiem, esmu sajūsmā! Nebiju gaidījusi kaut ko tik skaistu, vienreizēju, neatkārtojamu...Pats lidojums uz turieni jau ir vesela stāsta vērts.Skaistie dabas skati caur mākoņu blāķiem, upes, ezeri, kalni, meži - man tas viss likās tik svarīgi, aizraujoši, neikdienišķi. Zinu, ka esmu pārāk emocionāla, bet tomēr jutos dīvaini, redzot apkārtējos snauduļojot, lasot žurnālus,u.t.t. Krēta ir kalnaina zeme, tur jau viss tas burvīgums. Dzīvojām Bali kūrortā, katru dienu vērojām augsto kalnu smailes.Vidusjūras līcis- turpat pie viesnīcas, baseinu izmantojām tikai pirmajā dienā, tur taču ūdens bija pārāk silts! Vidusjūra - caurspīdīga, tīra, sāļa,nav jāpeld, galvenais, ka tur esi,veldzējies un priecājies par redzamo zem ūdens, virs ūdens.Vienreizēji! Visspilgtāk palika atmiņā folkloras vakars kalnos, kur dejojām SIRTAKI, redzējām viņu tempermentīgās dejas, dzirdējām mūzikas instrumentu īpatnējās skaņas, dziedājumus, jautras grieķu izdarības. Katra diena nesa ko neaizmirstamu, galvenais, ka nemanot iedegām un kļuvām brūni gribot negribot.Ja kāds šaubās, vai ir vērts uz turieni braukt, tad droši varu teikt, ka noteikti to vajag darīt,nenožēlosiet!