bija O.K.

Braucens bija O.K. Piekrītu komentāram par slinkajiem Novatours pārstāvjiem, piemēram, Sergeju es 2 nedēļu laikā redzēju vienu reizi - kad braucu prom uz lidostu :-))), un tie ceļojumi, ko viņi piedāvā, ir aptuveni 2 reizes dārgāki nekā uz vietas nopērkamie. Tā kā es tur biju 2 nedēļas man bija pietiekoši laika visu labi izošņāt (ja kādam ir jautājumi, rakstiet man pa tiešo vēstuli, atbildēšu). Visiem iesaku viesnīcu El Hanna Beach (3* bet velk uz 4* noteikti). Runājot par vakara pavadīšanas iespējām, es katru vakaru gāju uz vietējo arābu kafeinīju "El Sallem", man tagad ir 2 labi arābu draugi, kuri man pēdējā vakarā uzdāvināja dāvanas mazajai meitiņai, lai gan viņi zināja, ka man kabatā ir tikai 5 dināri. Pārstāvji runāja, ka ūdenspīpe kafeinicā maksā 5 dināri, es par 5 dināri kafeinicā pavadīju 3 stundas ar pīpi, tējām un LABU kafiju. Droši brauciet, laba valsts, kur atpūsties, bet pirms došanās, IZLASIET cilvēku atsauksmes! Ā par cenām. Niekus es pirku kādas 5-10 reizes lētāk nekā sākumcena, bet ādas jaku es nopirku uz pusi lētāk (laba ādas jaka man ir par 100Ls). Ūdenspīpe - 40dināri (var nopirkt par 20 dināriem, bet tās ir baigie štrunti). Kaulēšanās tehnika - viņi mēdz turēt cenu Jums iepatikušajamies precei, bet pamēginiet paprasīt cik maksā cits, līdzīgs izstrādājums, tad kāds cits, un nemanot atgriezieties pie sākotnējā, tad cena jau varētu būt jau uz pusi zemāka - pārbaudīta tehnika :-))).