Kings mill reservoir

Šodien apgāju apkārt ezeram - Kings mill reservoir - varētu teikt, mazs ezeriņš vai liels dīķis. Apkārt tam - smuki noasfaltēta taciņa. Pirmais, kas pārsteidza - žurkas, kuras kaut ko grauza dīķa krastos un no cilvēka maz baidās. Otrais - pat šajā pīļu dīķī ir savs burāšanas klubs un glābšans dienests. Kādas piecas buru laivas riņķoja pa ezeru. Skats jau smuks. Treškārt - ezera galvenā funkcija ir saglabāt ūdensputnus - to te bija tiešām daudz - pīles, zosis, gulbji un visādi nezināmi albatrosi visās malās, dažreiz pat bail pa taciņu iet tiem garām. To ir tik daudz un lieli!Zvejnieki zvejo tādā seklē peļķē, ka drīzāk būtu mājās savā vannā copējuši! Bet copē! Ūdens ir ļoti sekls - ap 30 cm. Vispār te daudz noteikumu par copēšanu - zivis jālaiž atpakaļ, daudzās vietās nedrīkst izmantot āķus ar atskabargu, zvejot drīkst tikai noteiktās vietās. Ir zīmes, kas norāda, ka tuvumā ir putni un nedrīkst copēt. Vislabāk man patika zīme - uzmanību, plāns ledus! Nekāpt!Par suņa staidzināšanu bez pavadas ezera/dīķa teritorijā sods līdz 1000 paundiem! Opā! Vau!