Heidelberga un pilsētas ap to!

Burtiski pirms 1h atgriezos mājās no ceļojuma uz Vāciju. Piedodiet par gramatiskajām kļūdām jo esmu diezgan noguris, bet labāk rakstīšu tgd, kamēr svaigs. Tātad - Izbraucām 13.07 plkst. 08:10 no Rīgas (ar mašīnu). Galapunkts - Heidelberga (Dienvidvācija). Ceļā jāpavada 24h, jānobrauc 1960km. Veiksmīgi tiekam ar ceļu galā, bet braucām tomēr 27h jo pie Polijas-Vācijas robežas bija milzīgs sastrēgums kilometru 35 garumā, kas mums prasījā vēl papildus 3h. Sastrēgums bija radies dēl fūrēm kas bija izraisījušas savstarpēju avāriju. Ok, izbraucam no Polijas - esam Vācijā uz autobāņa. Tas tik bija jautri - neierobežots ātrums. Mēs braucām aptuveni 150km/h - 170km/h. No robežas vēl bija jāmēro 612km. Skaitļi tik precīzi pateicoties GPS. Tā nu redzam uzrakstu ''Heidelberg 15km'' tā bija laba sajūta zinot to ka aiz muguras gandrīz 2000km. Ok esam pie mājas. Mēs braucām ar radiniekiem, kuri tur strādā. Liels paldies, mūsu šoferim Artūram, kurš izvadāja pa visām foršajām vietām!!! 1.Diena.... Tikko no rīta iebraukuši, uzejam augšā, kādas 2h, atpūšamies un nolemjam braukt uz /bLadenbergu, kas atrodas 17km no mūsu apmešanās vietas. Nu, tā ir skaista vecpilsēta, vienuvārdu sakot. Izstaigājam to un dodamies mājās gulēt. 2. diena... Dodamies uz pilsētas centru, jo mūsu māja atradās pilsētas nomālē. Ja kādam interesē tad dzīvojām vietā ar nosaukumu ''Kircheim'' Līdzinās mūsu Mežaparkam. Centrā pastaigājām pa veikaliem, kuru izvēle gan bija maza, tapēc nolēmām nākamajā dienā braukt uz Manheimu, kur ir liela veikalu izvēle, un fakts kas mūs visvairāk iepriecina - zemas cenas. 3. Diena... Braucam uz Manheimu. Nopirkām pāris apģērba gabalus, Protams lētus, bet ar populāriem brendiem. Nu lēti nozīmē Adidas T-krekls - 4 eiro, bet paņēmu pēdējo :D 4. Diena... Švecingenas pils dārzs patiešām ir viens no skaistākajiem pils dārziem ko esmu redzējis. Tik krāšņs, skaistās formās apcirsti koki, un un dažādi putni (dzīvi). Nu īsts gabaliņš no paradīzes ^^. He, aizmirsu piebilst ka turp ceļā uz Švecingenu tikām par brīvu ar sabiedrisko transportu, jo dodot šoferim naudu, viņš nobēra kautko vāciski, un naudu neņēma, bet mēs nesapratām, tādēļ es jautāju angliski, un viņš brīdi paklusējot teica ''kaine anung'' (No vācu val. - Nesaprotu) 5. Diena... Weinheim (Vainheima) pēc nosaukuma var saprast ka tā ir vīna ražotnes pilsēta, tur ir skaista vecpilsēta ar tipiskajām vācu strīpainajām mājiņām. Apkart vecpilsētai tek šaura, šaura upīte. Es tiešām jutos kā īstā Eiropas lielvalstī. Cilvēki laipni, atsaucīgi. 6. diena... Izdomājam ka brauksim ar mašīnu uz Strasbūru, kas atrodas 130km no Heidelbergas. Aizbraucām ar. Protams kā jau Francijā - īsti nesaproti kur atrodies - visapkārt melnādainās rases pārstāvji, kas nepārtraukti cenšas kautko pārdot. Bijām Strasbūras katedrālē - nu vienkārši /bmilzīga celtne! Tad braucām ar kuģīti pa pilsētas kanālu. Ūdens tīrību Strasbūras kanālā ar mūsu kanāla tīrību nesalīdzināt. Kuģīts gāja apmēram 1h 10min un uz austiņām varēja klausīties ko stāsta par pilsētas vēsturi, un kas katra pa ievērojamām ēkām. Bijām arī pie slavenās Strasbūras tiesas kā arī pie Eiroparliamenta. Pilsēta ļoti skaista... 7. diena... Mājupceļš no Hānas lidostas ar lidmašīnu... /bĪss rezumē par šo ceļojumu. Jauki tiešām jauki, neko pielikt ne atņemt. Ukrainas ceļojums uz šamējā fona vienkārši nobāl. Es pat mājās negribēju braukt, nu ļoti negribēju... Nekad šo ceļojumu neaizmirsīšu. Vēlreiz paldies Mārītei un Artūram par visu aizvadītās nedēļas laikā. Bez jums mēs būtu apmaldījušies un nez kur nonākuši :))