Kalni ...

Kalni ... šaura šoseja un benzīntanks "iecirsts" klintī, otrajā pusē stāvs krasts, nedaudz pa kreisi un tu no kraujas jau lido bezdibenī. Iespaidīgi. Labprāt ilgāk tur pakavētos. Ne visur akceptē manu parasto Hansabankas Visa karti, bet no bankomātiem naudu var izzvejot. Veikalos, kur pieņēma Visa karti, pie kases bija jāspiež Pinkods, kaut gan manējā ir magnētiskā, bez čipa - interesanti. (Labojums - nekaadu probleemu ar karteem vairs nav gadiijusgaas.) Ja esat Stokholmā pirmo reizi un nebraucat ar sabiedrisko transportu, bet lepni stūrējat ar savu dranduletu, noteikti izpētiet kartē kārtīgi ceļu līdz galamērķim un tā blakusceļus, jo iespējams kādu ceļu remontēs (un remontēja daudz). (Labojums - GPS ir labs draugs :) ) Baumo, ka tagad Stokholmā neesot jāmaksā par muzeju biļetēm, jo valsts izlēmusi sponsorēt. (Labojums - tagad muzejos jaamaksaa, tikuntaa - ir taa veerts.) Ja shkjeersojot Zviedriju - Norveegjiju no riita pamosties un nav nojausmas - kur atrodies, tad paskaties uz vieteejo iedziivotaaju maajaam. Pirmajaa gadiijumaa taas ir sarkanbruunas, otrajaa baltas. Bet tie kalni, tie kalni ... nju lappi, taas klintis, tas klintis ...