Pārdomu zeme ikvienam!

Ļoti jauka valsts. Īstenībā nav tā, kā pasaulē runā par Izraēlu. Tie nabaga cilvēki baidās viens no otra.Ebreji teica, lai neejot palestīniešu teritorijā, ka varot šaut bez brīdinājuma, bet tā nav. Gājām pa viņu teritorijas ceļu un garāmbraucošie auto mums māja un sveicināja. Tāpat palestīnieši bez galējas nepieciešamības neiet ebreju teritorijā. Šis abas puses ir tik ļoti noilgojušās pēc normālām savstarpējām attiecībām. Man liekas , ka visu to putru vāra kādi ietekmīgāki indivīdi, kuriem šāda situācija ir izdevīga. Nav ko baidīties , uz Izraēlu var braukt droši.Biju tur 2004.septembrī. vispasaules kristiešu konferencē Jeruzalemē. Sabrauc kristieši no visa pasaules, dažādām konfesijām - slavē un lūdz Dievu par Izraēlu un par ikvienu cilvēku visā pasaulē. Arī par tevi. Pēc konferences notiek ekskursijas. Šogad konference notiek no 03.10.-17.10. arī Jeruzalemē. P.s.Ūdens jūrā bija tik silts, kā vannā un virs galvas lidoja lidmašīnas (pasažieru), jo Telavivā lidoosta laikam ir pašā centrā. Vispār atmiņas ļoti labas un ja atļautu līdzekļi brauktu arī šogad. Ja kāds nezin, kur likt naudiņu var nosponsorēt man šī gada braucienu!