Bavārijā ar bērniem

Ir pagājis kāds laiciņš, kad atgriezāmies no mūsu šīs vasaras galvenā un ilgi plānotā ceļojuma- Bavārijas.Nu ko, tad visu pēc kārtas:Ceļojuma galamērķis: Vācijas - Austrijas robeža, skaistie AlpiCeļojuma laiks- 21.06 - 27.06Ceļojumā piedalās : 2 pieaugušie un 2 bērni (6 g.v. un 11 g.v.)Ceļojam ar savu auto Opel Combo 1.dienaIr agrs, agrs rīts, kad modinu bērnus un saku, ka beidzot tas brīdis ir pienācis- braucam!!! Bērnus nav jātrobelē, pēc mirkļa abi jau saģērbušies un varam doties ceļā.Ieliekam maģītī disku no mūzikla "Pārdotie smiekli" un laižam dzīvē:)Visa diena paiet braucot cauri plašajai Polijai. Ceļi Polijā ir labi, praktiski visu laiku braucam pa autobāni. Lai ekskursija būtu interesantāka, braucam pa nedaudz citu ceļu, kā parasti, kad brauc uz vāczemi, šoreiz pirmā vakara naktsmājas mums paredzētas Wroclavā- Polijas pilsētiņā, kas dēvēta par rūķu pilsētu. Noliekam mantas viesnīcā un dodamies pastaigā pa vecpilsētu. Izkāpjot no auto, jūtamies kā saunā, jo laukā +35 grādi!Pilsētā pat izlikta liela strūklaka, kur cilvēki var atvēsināties. Tad nu Olivers to izbauda pa pilnu programmu- pēc šīs izklaides viņš ir slapjš līdz apakšbiksītēm!!! 2. dienaAgri ceļamies, lai turpinātu ceļu uz Leipcigu, uz apgāzto māju.Gan mums, gan bērniem šī vietas šķita interesanta, līdz šim neizbaudīta:) Pēc izklaides apgāztajā mājā dodamies tālāk uz Minhenes pusi. Iepriekš jau esam sameklējuši naktsmītni- kempingu skaistā vietā. Pēc braukšanas visi esam nedaudz saguruši, tādēļ ātri vien dodamies uz guļu:) 3.dienaDaža laba mūsu kompānijas ceļotāja gaidītākā diena- LEGOLANDE!!!Bērni nespēj valdīt savas emocijas, ieraugot lielo uzrakstu pie atrakcija parka ieejas. Olivers gandrīz lec laukā no braucoša auto, Kristians ieraudzījis no tāluma karuseli, ar kuru noteikti jāizbrauc utt. Laikapstākļi ir brīnišķīgi, piemēroti izklaidei laukā.Iepriekš biju dzirdējusi, ka lielākiem bērniem esot Legolandē neinteresanti utt., pēc pašu pieredzes varu teikt ko citu- patika gan mums pašiem, gan abiem bērniem. 4.dienaLai ekskursija būtu daudzveidīga, lai mazie cilvēki redzētu gan laukus, gan pilsētas, gan kalnus un lejas, dodamies uz Minheni. Tā kā Olivers vēl nekad iepriekš nebija braucis ar metro, braucām ar to. Šīs dienas galamērķis- Minhenes ZooUn atkal diena ir saulaina, baudām Zoo un priecājamies par skaisto Bavārijas galvaspilsētu. Pēc Zoo dodamies ceļā uz Alpu pusi, kur mūs sagaida super jauks kempings ar fantastisku apkalpošanu:) Grūti vārdiem aprakstīt Alpu ciematiņu burvību un šarmu- tas ir kaut kas neatkārtojams,kā kaut kas ļoti garšīgs:) 5.dienaSaģērbjamies atbilstoši staigāšanai pa kalniem un dodamies pirmajā pastaigā uz netālo Wimbachklamm (Vimbaha aizu)Tālāk jau sēžamies autobusā, lai apskatītu Hitlera Ērgļa ligzdu. Brauciens pa kalnu ceļu ir ļoti, ļoti skaists un skats no Hitlera mājas, kas atrodas kalnu augšgalā, ir vienreizējs, elpu aizraujošs... Pēc pastaigām kalnos, pašeptējam pa Berchtesgaden- mazu Alpu pilsētiņu, ar apgleznotām māju sienām, skaistām strūklakām un burvīgiem suvenīru veikaliņiem, kuriem grūti paiet garām:). 6.dienaLaiks mūs šodien nelutina- pamostoties termometrs rāda +6 grādi, līst lietus un visapkārt ir nomācies. Paēdam brokastis viesmīlīgajā Simonhof kempinga štūbē (viesistabā), sakravājam savas mantiņas un sakām ardievas skaistajiem Alpiem. Sev un pārējiem apsolu, ka noteikti vēl šajā vietā kādreiz atgriezīšos, jo ko redzēt šajā apkaimē palika vēl pāru pārēm.Braucot cauri Austrijai, Čehijai, atkal atgriežamies Polijā, noparkojamies Čestahovas viesnīcā un aizmiegam kā beigti, jo diena pagājusi braucot, braucot, braucot..... 7.dienaTurpinām ceļu uz mājām. Pirmajā ekskursijas dienā maģītī ielikto disku jau gandrīz zinām no galvas, tas mūs ir pavadījis visa šī ceļojuma laikā un viennozīmīgi varam piekrist tituldziesmas tekstam- Tava sirds ir tavas mājas, dzīvo tā un esi brīvs, viss kam jānotiek reiz notiks, viss kas labs ir mūžam dzīvs. Tātad klausam savai sirdsbalsij un dzīvojam nost:)No sirds visi četri esam atpūtušies, guvuši jaunas, skaistas, neaizmirstamas emocijas un iespaidus!