...Ar stopiem uz Melno jūru - Vama Vechi...

Rumānijā nonācu sava ceļojuma beigu posmā - varbūt izstāstīšu būtību - stopēju 2 mēnešus vienatnē cauri Eiropai...un kā gala punkts bija paredzēts 10 dienu čilis Melnās jūras krastā....jo tur norisinājās ceļotāju baļļuks.... Tā tad..izstāstīšu īsumā kā man gāja....šī ir viena no kolosālākajām un draudzīgākajām un jaukākajām valstīm eiropā...jāpiebilst protams arī ka viena no netīrākajām un nabadzīgākajām...bet tas nekādā veidā nav apzadzis cilvēku sirdis - visi viņi ir ārkārtīgi laipni un draudzīgi...pastāstīšu par vienu no saviem mīļākajiem piedzīvojumiem..... Ceļotāju baļļuks notika VANA VECHE - pludmale, kas atrodas uz Bulgārijas-Rumānijas robežas - tā ir paradīze nogurušajiem no komercijas un naudas smaržas gaisā - čigāni tur ir uzcēluši sava veida Jūrmalu - kolosāli iekārtotu piejūras ciematiņu, kur KATRU NAKTI notiek nebeidzamas ballītes un dejas, tiek dejots un smiets līdz rītam...tur sabrauc simtiem brīvi domājoši cilvēki no visas pasaules...tikai lai izbaudītu šo pasakaino atmosfēru - ciems sastāv no vienas ielas, kur visā garumā stiepjas nebeidzamas būdas un būdiņas, kurās skan dažāda tipa mūzika - pārsvarā regeja tipa - tiek smēķēta zāle uz nebēdu...un dzerts,dzerts,dzerts....alus 0.5 tur maksā apmēram 30sant.....var jau ar par tādu cenu....pa dienu cilvēki pārsvarā sauļojas, peldas, atpūšas..bet naktī...wooww....tas kas tur notiek ir neatkārtojami...visi bāri atdzīvojas...telšu pilsētiņas ņirb un ņudz (aizmirsu piebilst, ka neviens nedzīvo hoteļos...teltis tur ir lielā cieņā)...kaut gan tur pārsvarā saimnieko čigāni....nevienu brīdi nejutos apdraudēta..vai dzirdējusi, ka kaut kas tiktu nozagts...manam draugam par laptops bija teltī).....noteiktu iesaku turp aizbraukt, kamēr šai vietai ir šī maģiskā aura...jo drīz jau kāds noteikti iekāros šo piejūras Paradīzi....