18.doena Rutīna

Šodien septiņas stundas liku žurnālus aploksnē. Aploksne, žurnāls, aizlīmē Aploksne, žurnāls, aizlīmē Aploksne, žurnāls, aizlīmē Aploksne, žurnāls, aizlīmē Aploksne, žurnāls, aizlīmē Aploksne, žurnāls, aizlīmē Aploksne, žurnāls, aizlīmē Aploksne, žurnāls, aizlīmē Aploksne, žurnāls, aizlīmē Aploksne, žurnāls, aizlīmē Aploksne, žurnāls, aizlīmē..un tā vēl n..tās reizes. Septiņas stundas, starp kuriem divi pārtraukumi pa 15 min. Uz žurnāla vāka esošā vīra smaidīgais ģīmis TĀAA PIEGRIEZĀS! Šodien mazliet par angļu satiksmi. Angļi brauc pa kreiso pusi. Izsakidrojums tam esot tāda, ka tā kā pārsvarā visi ir labroči, bija ērti ar karieti vai zirgu braukt pa kreiso pusi, lai labajā rokā varētu turēt pātagu, vai vajadzības gadījumā zobenu. Tad nu pretinieks ir ērtāk, ja tas nāk pa labo pusi pretim. Var k''artīgi izvicoties. Arī vilcieni iet pa kreiso pusi. Arī veikalā ieeja kreisajā pusē, nākot ārā - jānāk ar pa kreiso pusi. Pat ejot pa trotuāri, vairāk cilvēki samainās - pretimnācēju palaižot gar labo roku. Ne tā kā pie mums. Interesanti, ka ejot pa ielu, jālaiž tās māšinas, kuras iegriežas, piem, stāvietā, tāpēc ik pa brīdim jāgriež galvu atpakaļ. Bet ja jau esi uzkāpis uz braucamās daļas, braucējam jālaiž tevi. Viss taksometru bizness ir babaju rokās. Babaiji ir indieši un pakistāņi, viņus tā sauc tāpēc, ka viņi ir ļoti, ļoti pieklājīgi. Nav iespējams no viņa atvadīties pēdējam, viņš vienmēr beigās pateiks bye bye!!!! No turienes arī iesauka. Šiet ir daudz fotoradaru, pirms kuriem ir brīdanājuma zīmes, pat iesvītrots asfalts tieši tajā vietā kur mērīs. Nēkādas šmaukšanas, bet tiešām samazina ātrumu. Ja braucat pa ātru - zīme rāda - Slow down!, ja pareizi braucat - elektronisks tablo pasaka paldies! Cik pieklājīgi. Ir ārī tādas kameras, kas mēra vidējo ātrumu. Tas ir kādam lielākam cela posmam. Posma sākumā un beigās ir radars, kurš ņemot vērā laiku, nosaka vidējo ātrumu. Nav jēgas pie radara sabremzēt, lai pēc tam pārkāptu ātrumu. Nu tas pagaidām viss, mazliet varbut jau atkārtojos, šo to vēl nepastāstīju. Jā šodien braucu divstāvu autobusa otrā stāvā. Skatos dažiem kokiem aukšējie tādi lieli zari noskrāpētu, bet arī autiobusam augšā, stūrī stiklam priekšā ķengurrežģis. Značit trāpa pa kokiem tomēr! Par rītdienu nezinu, būs darbs vai ne. gaidu sms