Ceļojums, kas paliek sirdī.. :)

Ir jau kāds laiciņš pagājis kopš šī ceļojuma,bet atmiņas paliek.Joprojām esmu iemīlējusies Alpos, to burvībā un vienkāršībā, gleznainajās ieliņās un burvīgajos cilvēkos! :) Ceļojuma mērķis- vieglatlētikas sacensības Austrijas lielpilsētā Insbrukā un mazajā ciematiņā Inzing. Izbraucām 5.jūlijā no Jelgavas ar autobusu. Pilns autobuss ar treneriem un vieglatlētiem. Izbraucam cauri Lietuvai, tad pie vakara esam Polijā. Kādā Polijas bendzīntankā salūza autobuss, remonts ilga 9 stundas. Tās bija šausmas, ārā stipra lietusgāze, šoferi neko nevar izdarīt, mēs mēģinām gulēt autobusā, bet bija tik nežēlīgi karsts.. Agri no rīta dodamies ceļā, sasniedzam Čehiju, izbraucam cauri Prāgai. Plānots vienos naktī ierasties Inzingā. Iebraucam Vācijā, šoferu nezināšanas pēc iemaldamies burvīgā vācu pilsētelē. Pāri upei izgaismots tilts, pilsēta krāšņa, iedzīvotāji saposušies dodas šķiet uz kādu pasākumu, bet mēs maldāmies pa šaurajām pilsētiņas ieliņām, meklēdami izeju uz šoseju. Beidzot tiekam prom, drīz jau Minhene. Uz Austrijas un Vācijas robežas piestājam bendzīntankā, cenas nenormāli augstas. Ir jau nakts, braucam pa Austriju. Nespēju ticēt savām acīm, šī valsts ir neizsakāmi skaista. Braucam pa autobāni, garām traucas auto, abās pusēs kalni, izgaismotas pilsētiņas, baznīcas.. Burvīgi..gandrīz visi guļ, bet es to nespēju..Austrija naktī, pareizāk agri no rīta ir neizsakāmi skaista..savām acīm vairs neticu! Ap 6 no rīta esam Inzingā, netālu no Insbrukas. Pilsēta kā uz pastkartēm. Nakšņošana notiek skolas sporta zālē. Bet es ar draudzeni ejam izlūkot pilsētiņu rīta agrumā. Migla. Daži austrieši jau nomodā. Izpētam pilsētiņu, apskatām viņu vienkārši skaistās mājas, vēlāk dodamies uz maizes veikalu, šeit svaiga maize un piena produkti. Veikalā laipni cilvēki, nopērkam bulciņas un pienu. Tiroliešu piens ar mellenēm garšo pēc jogurta. Mazliet atpūšos, jo vēlāk sacensības, kaut gan tās vairs nebija mana prioritāte, tagad man bija kas cits.. Pārsteidza austriešu saveicināšanās, viņi sveicina visus savā ciemā, pat mūs- nepazīstamos! Dažas stundas līdz sacensībām- paejamies mazliet kalnos, atrodam kalnu upi, kura bija nožogota, protams, pārkāpām pāri nožogojumam tuvāk pie kalnainās upes. Vēlāk kalnos atradām mākslīgi būvētu ūdenskritumu. Patika, ka virs kalniem bieži lido helokopteri vai lidmašīnas. Dodamies uz stadionu. Ļoti karsts. Sacensībās ieguvu 2.vietu. Laipnie austrieši cienāja ar dzērieniem un kūkām. Ēdu magoņu kūku, kuras sastāvā lielāko daļu sastādīja magones. Ne visai garšīga. Vakarā ejam uz peldbaseinu, peldamies kalnu ieskautas. Neticami! Vēlāk pastaigājāmies pa ciematu, cilvēki beidzot iznākuši ielās!:) Sēž kafejnīcās, pļāpā un jautā- kas mēs par meitenēm?! :) Nākamajā rītā gulšņājam pie peldbaseina, sauļojamies, peldamies. Šeit sanākuši daudzi ciemata iedzīvotāji, jo ir brīvdiena. Interesanti uz viņiem paskatīties no malas- jauki, vienkārši cilvēki! Lai kā negribētos doties prom, ap 12 izbraucam uz Insbruku. Stadions Insbrukā liels un kvalitatīvs. Tepat arī tenisa korti, netālu lidosta. Izbrīnu radīja puiši, kas spēlēja frīsbiju. Skatos, ka puišu bars skraida pa laukumu un iegrimuši tādā spēles azartā, viņiem arī daudz atbalstītāju. Domāju, ka džeki spēlē futbolu, bet nē- frīsbiju. Apskatam Insbruku, arī Insbrukas lidostu, šeit lidmašīnas laižas viena pēc otras. Lai šeit vadītu lidmašīnu ir vajadzīga īpaša apmācība, jo starp kalniem izlavierēt nav nemaz tik viegli.. Sāk līt, dodamies prom. Attā Austrijai! Agrā rītā iebraucam Prāgā. Prāgas apskate. Ar draudzeni mazliet nomaldījāmies, maldījāmies pa Prāgas ne īpaši pievilcīgo daļu, visapkārt bomži un uzmācīgi vīrieši.. Un tad jau mājupceļš.. :) Patīkami!