13.diena. darbs

šorit pamodos trijos no rita! aizmigt vairs nevar, tāda dusma, jo gulets tik 4 stundas.nekas, celos posos uz darbu - dodos uz to kājām. Autobusi vel nekursee. Stundu un desmit minūtes PRET KALNU! es teiktu - pat pret klinti!darbs šodien vienveidigs. Kastes jasaliek reklamas plakati, tādam kā "Drogas" veilalam, kaste jāaizskočo. mans darbs vairāk skočot, Eva piko posterus. un tā 12 stundas, no 6 rītā līdz 18 vakarā.Kaste, skočs, kaste skočsIk pa pusotrai stunadai beiks - 15 minūtes. Var paspet izdzert kafiju pa 30 pi un pamizt. parsti visi iet pīpēt. 15 min viss desants deso atpakaļKaste, skočš, kaste skočsPec pusotras stundas atkal breiks.Darba telefons nedrikst būt pie sevis, kaut visiem ir, jo te printē, pako komercnoslepumu - to, kas drīz paraādisies veikalā.Te visi cilvēki sadalīti pa kreklu krāsām. Visaugstākie ir sarkanie krekli, tie jaklausa, tiem ir caurlaidesTad nāk zaļie krekli. Ar jaklausa.Viszemakais levelis - zaļās vestes. Tiem pat nav skaidrs, vai vispar darba jābūt, katru dienu jāgaida sms. Es esmu zaļā veste. Rīt darbā jābūt. Atkal 6 no rīta. Atkal 12 stundas. Kājas sāp nežēlīgi. Vienreiz apsēdos - sarkanais krekls rāda ar pirkstu uz augšu. Ceļos.Latviešu te daudz. Poļu ar.Angļu ar biki ir. MinoritāteLaiks te dikti velkas, labi, ka sajā angārā regulāri skan radio. Var pat atvert vartus, tad redz sauli. Un žogu ar dzeloņdratim.mājup nākot nokaveju autobusu, nu stundu pa kalnu uz leju savām sāpošām kājiņām, labi, ka vēl tāds saturīgs ceļabiedrs - ASv dzimis brits. Esot no Vajomingas - baznīczvana štats. Tur esot daudz fucking kristieši