Kad dodies Zelta loka apskatē un izjāj ar zirgiem :)

Ja ir iespēja, tad noteikti iesaku doties ZELTA LOKA jeb kā viņiem - Golden Circle - apskatē, jo tas ir vienreizeji. Tūre ilgst aptuveni 8 stundas, kas gan atkarīgs no tūrfirmas, kura šo pakalpojumu piedāvā. Gida pavadībā ar autobusu tiek izbraukātas skaistākās vietas gan pie Reikjavīkas, gan tuvākajā apkaŗtnē un pilsētā. Ļoti interesanti tiek stāstīts par visiem objektiem, arī par dabas veidojumiem, ko redzam pa ceļam. Nonākot pie geizeriem ikviens ir gatavs gaidīt, lai tikai iemūžinātu to mirkli, kad geizers izšaujas no zemes. Tas ir skaists mirklis. Jāredz arī krāteirs, kas ir netālu no vulkāna - ūdens tajā ir neparasti zils, iespējams apiet visam apkārt un nofotografet no visām pusēm. Dodoties uz nacionālo parku pa ceļam var redzēt daudz aitu - te viņas savvaļā dzīvojas. Daba skaista, kādēļ gan lai nedzīvotu :) Nacionālais parks ar debešķīgām ainavām, lavas veidojumiem. Skaista arī baznīca, kas atrodas tajā pašā lokā - lai arī šķiet ļoti parasti - balta necila ēka, tā tomēr tieši tādēļ arī ir skaista, iekšā iespējams tikt bez jebkādām problēmām, var spēlēt ērģeles, ja tikai prot. Neviens neuzrauga, viss ir tā, it kā tev te uzticētos. Patīkami! Diez vai sanāks no šīs tūres aizbraukt neizbaudot skaistu Gullfoss ūdenskrituma ainavu. Ļoti skaists un bangojošs ūdenskritums. Ja mēģina nofotografēties pie tā, tad bildē izskatās, ka stāvi pie gleznas nevis īsta ūdenskrituma. Tūres laikā iespējams arī nogaršot no Reikjavīkas netālās pilsētiņas ražoto saldējumu - garšīgs! :) Pēc izbraucien pa tik debešķīgi skaistām vietām noteikti nāksies iegādāties kādu suvenīru, jo tos te piedāvā plašā klāstā - sākot no piekariņiem ar Islandes karogu, beidzot ar apakšbiksēm un džemperiem :) Noteikti iesaku arī izmēģinat zirgu izjādes - Laxness vislabākā vieta. Divas reizes esmu tur bijusi un kā liktens lemts trāpījies viens un tas pats zirgs :) BŪS jāpamēģina aizbraukt vēlreiz. Izjādes grupās, tiek sekots līdzi tam, lai iesācēji neatpaliktu - priekšā jājošie vienmēr pagaida aizmugurējos. Vieta, kur notiek izjāde ir pie kalniem, tā ka ainava, protams, ļoti kalnaina - skaisti! Daba klusa.