Vakardiena un šodiena. 9. un 10. diena UK

Vakar bija svēdiena. Visi izbraucām uz Lielbritānijas Rietumu piekrasti - pilsētiņu - Conwy, netālu no Liverpūles. Taisi pretim Dublinai, ka skatās un var sasskatīt jūrai pāri. Nu skaista, ļoti skaista šī viduslaiku pilsētiņa, kurai joprojām apkārt ir pilsētas aizardzības mūris un ko aizsargā Conwy pils. Izsiatigājā, pareizāk izkāpelējām pili tās daudzajos torņos un pagrabos. Nu iespaidīgi - kā no filmām, tik viss ir dzīvē. Pa pils aizsardzības mūri apgājām riņķī mazajai pilsētiņai, kas ļoti lepojas ne tikai ar savu pili, bet arī ar to, ka tur atrodas mazākā mājiņa Lielbritānijā. Tiešām sīka.Burvīgs līcis, pilns ar jahtām. Bēgums. Dažas laivas vairs nestāv ūdenī, bet jau sauszemā.Tālāk apceļojām okeāna klinšaino piekrasti, stāvajām klintīm un burvīgajiem skatiem uz okeānu, un tad pa vecu romiešu ceļu devās iekšā Velsā. Nu nemaz neatgādina tipisku UK, vairāk kā diendidos, kaut kur Francijā - saule, palmas burvīgas kotedžas, liānas kokos, tirkīzzila jūra, kalnu ūdemskritumi un ļoti skaistas pilsētiņas kalnos. Aitiņas ganās visādos augstumos. Būs bildes galerijā. Nekad nebiju iedomājies, ka Velsa ir tik kalnaina, skaista un "neangliska". Un laiks mūs lutina.Šodien pirmdiena - meklēju darbu. No rīta biju aģentūrās - vienā pateica, ka darba vel nav, otrā lika zvanīt kišī....wtf ir kišī? izdomājos, pa papiriem izmeklējos. Atradu - tā ir poliete Kasia Wysocka, ka rādija filmiņu par kompāniju. Zvaniju, neatbild. Zvanīšu vēlāk...Tad kāpu vilcienā un braucu uz Notingemu, tur ir Blue Arrow kompānija, ka vāc priekš Sport Direct. Aizbraucu, pieteicos - nu redzēs, kad un vai atzvanīs.Atpakaļceļā kāda dāma ap 70 gadiem uzsāka ar mani sarunu, izstāstīja, ka te visi ir kalnraču pilsētiņas, viņas vīrs ar esot bijis kalnracis. Viņa pati visu mūžu strādājusi drēbju aušanas uzņēmumā. Daudz interesājās par Latviju, bet daudz vairāk stāstīja par poļiem, kas te ir kā biezs. Runāja par poļu veikaliem, kas esot tik daudz un, ka pat lielvekalos ir atsevišķi plaukti poļu precēm. Bet viņiem tak esot jāmācās ēst britu paika uttVispār jauks tantuks, beigās novēlēja visu labu un vienu pieturu pirms manējās izkāpa.....