8.diena Notinghema

Labdien, mans dārgais draugs!Šodien biju Notinghemā - Robina Huda darbības vietās, kaut jāsaka, ka slavenie Šervudas meži esot Mansfieldas apkārtnē. Notinghema ir liela, skaista pilsēta ar pili klints galā, burvīgi dārzi - kur no dzīvžogiem, krūmiem veidotas Robina Huda statujas. Ap pili, kas atrodas uz smilšakmens klints - daudz alu.Nekur Anglijā to neesot tik daudz. Un šajās alās atrodas gan Notinghemas muzejs, kur var apskatīt seno laiku virtuves, viesistabas, aptiekas u.c. telpas. Šajās alās pat bijis bunkurs, kur slēpties atomkara gadījumā. Muzejā mums netīšām izdevās iešmaukt bez maksas, kāmēr cita grupa pirka biļetes mēs iegājām iekšā, tik vēlāk uzzinājām, ka jāmaksā. Nu smuks muzejs alās - kā liels labirintu dzīvoklis. Un kas tik tur nav kādreiz bijis - staļļi, alus brūža noliktava, dzīvojamās telpas. Un viss alās...Turpat netālu ir Anglijas vecākais krogs, dibināts 1198. gadā. Rīga pat vēl nebija dibināta! Arī krogs no ārpuses izskatās, ka parasta māja, bet tā burvība ir tā, ka viņš pāriet alās - un krogus telpas ir dažādi alu labirinti.Notinghamā šodien svētki - daudzi cilvēki šerifa pils apkārtnē ģērbušies kā mistiskais Robins - zaļās drēbēs, spicu cepuri ar spalvu, loks rokās. Tālāk sekoja Notingemas vecpilsēta, ar tās centrālo laukumu kurā seklā jo seklā baseinā plučājās, bradāja, skrēja visu krāsu un rasu bērni. Jauti. Cilvēku ļoti daudz ielās. daudz kur spēlē mūziku.Atbraucot atpakaļ ar vilcienu uz Mansfieldu, aizgājām apēst kaut ko interesantu. tas ir folijā cepts ar visu mizu, milzīgs kartupelis, ko karstu pārgriež pa vidu četrās daļās un tajā iekaisa rīvētu sieru. Visam pa virsu maltās gaļas, čilli vai cita mērce. Nu gardi...Šodien daudz runājām par nākotni, bet nav ko zīlēt mākoņos - kā būs...tā būs.Beigās jau viss ir labi, ja vēl nav labi - tās nav beigas.