Skaisto skatu zeme

Krietni vien par maz ir ar oficiālajām atvaļinājuma dienām gadā, tāpēc būtu bijis neprātīgi laist garām izdevību izmantot šī gada garās Līgo brīvdienas, lai atkal kaut kur aizceļotu. Tā kā no Rīgas ir pieejami pietiekoši daudz varianti lidojumiem uz Norvēģiju, un tā ir zeme, uz kuru var braukt un braukt, tad tika nolemts doties atkal uz turieni. Pirms pāris gadiem jau viens riņķis pa Norvēģijas fjordiem ir izmests. Šoreiz bija doma gan par Nordkapu, gan par Vesterolu un Lofotu salām, bet tie vēl lai paliek ceļojumu mērķi vēl vismaz diviem braucieniem uz Norvēģiju. Šoreiz, meklejot informāciju internetā, uzgāju mājas lapu, kas ir veltīta vienam skaistu ainavu ceļam Nr.17, kas ved gar Norvēģijas piekrasti no Tronheimas līdz Bodo. www.rv17.no ir ideāla lapa maršruta plānošanai- tur ir pieejams jau gatavs maršruts sešām dienām, gan apskates objekti pa ceļam, gan prāmju saraksts, gan apmešanās vietas. Ceļš tiešām skaists- ik uz soļa atklātnītes cienīgi skati. Žēl, tikai, ka pēdējās dienās sabojājās laiks un viss smukums gandrīz visu laiku tinās lietus miglā.