Vnk ALTAMENTE :)

Es biju vietā, kur atļauties sapņot, vaļējam acīm nav privilēģija, bet ikdiena :) Tur.. nemaz jau ar ne tik tālājā PORTUGĀLĒ :) Jāsāk ar PALDIES LIELS Draudzenei par līdzņemšanu un iespēju sajust savus spārnus un sadzirdēt sircpuxtus mazliet skaļāk kā te.. ikdienas skrējienā.. nu jau teju trīs mēneši aizskrējuši kopš mana ilgākā un tālākā ceļojuma.. taču sajūtām nav laika limitu.. tās dzīvojas vēl šodien :) Mani pirmie lidojumi motorizētajos putnos.. eh, kā atskrien tās netveramās sajūtas ikreiz, kad redzu kādu lidmašīnas pārskrējienu manam debesjumam.. bij tik jauki būt tur.. virs mākoņiem.. un domās aizskart mākoņmaliņas, kur allaž sūtinu savus sapņus.. noķert gaismas starus, kad apmetām loku ap Lisabonu.. un apjaust skatiena spēku.. Tagad pasmejos par savu apjukumu pirmajās dienās, kad izšķīdu simtos skatienu.. un saku, ka mazliet pietrūxt tās uzmanības.. tā brīvības garša, kad pauž savas sajūtas.. tas miers, kas paceļ pāris soļus virs zemes.. un liek smaidīt, smaidīt un smaidīt.. mirdzēt gan iekšēji, gan ārēji.. tur dzīvoju mazo zvaigžņu dzīvi.. baudīju apbrīnu un ālējos komplimentu lietū.. klausījos serenādes un mulsu savā kautruma mentalitātē.. iemīlēju cilvēkus un viņu māku dzīvot šodienai.. to vieglumu.. to patiesumu.. viņu attiecību smalkumu un plašo sajūtu gammu.. viņu māku likt justies tik īpaši.. tik vienreizīgi un brīnumaini.. sircdaļiņa palika tur okeāna krastā.. smilšu čukstos un viļņu skrejās.. nakts pastaigās un mazajās ieliņās, kas ved te augšup, te lejup.. mazajos jūtu labirintos.. lietus lāsēs, kas izdejoja savas dvēselītes bruģa rakstos.. ēnu spēlēs un vēja pieskārienos.. atkal jau es smaidu.. jo atmiņas sauc atpakaļ tur, kur zem zvaigznēm noreibu sajūtu griežos.. vēl tagad sajūtu apelsīna ziedu smaržu un kallu pastieptās ziedu rociņas teju itvisur.. pavasara dvesmu un kafijas aromātu.. vīna garšu un kūciņas.. tur katrai vietai tās savas :).. un ausīs skan jautrie vakari, smieklos tītie.. alus pudelīšu pūtēju orķestra dibināšana un portugāļa interpretācija dziesmai “Ripoja akmens”.. sajūtu flip-flap spēles garšu un melno jociņu birumu.. un apjausmu, ka ir tik labi.. ka negribas braukt prom.. ja man jautātu.. nu kā.. kā tur ir.. es teiktu ALTAMENTE..:):))