Havaju salas - 2nd edition!

Tā kā esmu apņēmies reizi 2-3 nedēļās publicēt savus iespaidus par Havaju salām, tad domāju, ka ir īstais brīdis šo apņemšanos īstenot, jo, pa ilgiem laikiem, esmu palicis dzīvoklī viens, un šādi man ir vieglāk koncentrēties. Tātad - Havaju salas - 2. daļa!Sākšu ar to, ka šeit, Havaju salās, oficiāli dzīvoju jau vairāk kā mēnesi, un pa šo laiku man ir atgadījušies visdažādākie piedzīvojumi, pārdzīvojumi, un pārdzērumi. (ar pārdzērumiem es pārspīlēju, vienkārši vēlējos atrast trešo vārdu, kas iederētos, sekojot pirmajiem diviem). Anyway - šeit patiešām ir visnotaļ interesanti! :) Savu iepriekšējo dienasgrāmatas ierakstu nepārlasīšu, bet, cik atceros, to nobeidzu ar hipotēzi, ka mums, visdrīzākais, ka nāksies pamest minēto dzīvokli, kas galu galā arī notika. Īsumā - bijām saņēmuši sūdzību no landlorda, ka dzīvoklī esam par daudz cilvēki - lielākā daļa no mūsu biedriem "nomīza", un nevēlējās aizstāvēt savas tiesības, par spīti visiem faktiem, ko liku viņiem priekšā par to, ka mūs vienkārši fiziski, pēc īres līguma, neviens nevar izsviest āra. Tā rezultātā tika izlemts, ka četriem cilvēkiem dzivoklis ir jāpamet. Tā kā es nevēlējos būt viens no palikušajiem, kam būtu jāmaksā 400$ īre, tad mēs ar Edvīnu izvēlējāmies dzīvokli pamest. (par spīti tam, ka es vēljoprojām biju par ideju palikt dzīvoklī un cīnīties par to, bet - meh) Tagad dzīvojam citā dzīvoklī kopā 11 cilvēki, un, taisnību sakot, esmu apmierināts ar izdarīto izvēli, jo cilvēki šeit ir daudz jautrāki, un vismaz ir interesantāka ikdiena. Vienīgi sūdīgi tas, ka nākas gulēt uz ādas dīvāna - šeit ir pašauri, un tas nedaudz beidz muguru, bet to var paciest :)Un tagad turpināšu ar nedaudz nepatīkamākiem jaunumiem - vienvārdsakot, pirmais mēnesis Havajās nav bijis tas veiksmīgākais. Sākumā jau tā ķēpa ar dzīvokli, tad es okeānā noslīcināju savu HTC viedtālruni, pie kā biju ļoti pieķēries - nu vienkārši biju aizmirsis kabatā :( . Un vēl jāņu notikumi..Par jāņiem - jāņus šeit, Havajās, bija apņēmušies organizēt Igauņi, kuru skaits, cik noprotu, pārsniedz... 120? Jebkurā gadījumā - uzreiz bija saprotams, ka svētki netiks svinēti ierastajā Latviešu stilā ar ugunskuriem, jāņuzālēm un dziesmām. Tātad - jāņus svinējām kādā attālā pludmalē - aptuveni 100 igauņi, 20 latvieši, un pāris vietējie. Daudz nestāstīšu, bet aptuvenu bildi var noprast no igauņu izveitotā video šeit http://vimeo.com/69213931 . (Viss nebija tik forši, kā izskatās video, bet nebija arī slikti :) ) - Nu, jebkurā gadījumā, kāpēc jāņi man izvērtās slikti? - kamēr ballējos ar igauņu meitenēm, kādā momentā man tika nosperts mans naudasmaks ar visu skaidro naudu, bankas kartēm, ID karti un visām citām lietām, ka cilvēki glabā naudasmakos. Sliktā ziņa par faktu, ka tika nozagta arī bankas karte ir tā, ka šeit, lai norēķinātos ar karti, nav jāievada absolūtgi nekāds PIN kods, kā rezultātā ar svešu karti var norēķināties gandrīz vai, ka pilnīgi visur. Kad sapratu, ka maks pazudis, piezvanīju bankai. Konstatēju, ka visa mana nauda, kas ir bijusi uz kartes, jau ir noņemta, un stulbākais tas, ka lielākā daļa no tās ir tikusi iztērēta McDonald's -_-Labi, pietiks gausties - tagad laikam, ka jāpastāsta kādi pozitīvāki jaunumi - beidzot esmu atradis darbu, kurā var patiešām labi nopelnīt! :) Jau gandīz nedēļu strādāju par fotogrāfu restorānā TIKIS, un nauda šeit nāk patiešām laba - ja labi pacenšas, tad stundā var nopelnīt pat 20$, kas, manā piecu stundu darba dienā, ir aptuveni 100$ dienā, tātad 50LS par 5 stundu darbu. Nav slikti, un darbs man arī patīk. Tagad tikai jāatrod vēlviens darbs uz pusslodzi, un tad pat pa šo vasaru varēs kaut ko arī nopelnīt, ne tikai atpelīt izdevumus :)Dienas te paiet salīdzinoši ātri - pārsvarā laiks paiet vai nu strādājot, vai atpūšodies, vai arī darot dažādas aktivitātes - kā nekā okeāns no dzīvokļa ir 5 minūšu attālumā, tāpēc, vismaz ar peldēšanos, nekādu problēmu mums nav :P Vēl mēs regulāri ejam dažādos haikos(pārgājienos), kas patiešām ir "Next level" pēc maniem līdz šim piedzīvotajiem kāpieniem, nopietni - te var teikt, ka nav absolīti nekādu drošības garantu - viss atkarīgs no paša veiklības un pieredzes. Bet ir forši! Bildes var apskatīties galerijā, ko tūlīt publicēšu! :P