Angļu sala. 1. diena

IerašanāsManu dārgo lasītāj, kā jau tu noproti, es esmu kļuvis par ekonomisko emigrantu un ieradies miglas, lietus, tējas, Šerloka Holmsa, karalienes un Deivida Bekhema dzimtenē. Viss te sācies un viss te arī beigsies. Uzreiz paskaidroju, tev, mans dārgais radiniek un paziņa, ka nerakstīšu par jums un jūsu dzīvi, lai nevienu neapvainotu un neiztādītu dzīvi publiski, bet savos memuāros apcerēšu angļu ikdienu, paražas un manus drosmīgos piedzīvojumus.Tātad iepazīšanās ar anglosakšiem man sākās jau Rīgas lidostā, kur maza morēnu meitene man iemeta ar sandali pa galvu, pēc kā viņas māte dikti atvainojās un ātri abi nozuda pārpildītajās RIX telpās.Tālāk sekoja lidojums ar burvīgo Ryanair kompāniju, kur bija ļoti jautrs apkalpojošais personāls, kas savā starpā koķetēja un jautojās, bet citiem prieku liedza - tā atņemdami manam lidmašīnas rindasbiedram Latvijā iepirktu Aldara zelta alu "Tev nebūs svešu šmigu manā kuģī lietot", noteica stjuarts, jeb angliski - "Rules are rules"...Tālāk došanās ar auto uz Vīru zeme "Mansfield" un Sutoņu "Sutton", pa ceļam apdzenot smago baložu mašīnu, kas smukās koka kastēs veda baložus. Arī mūs apdzina jauns un grezns mercedes, kurā brauca mans lidmašinas rindasbiedrs, kurš, kā uzzināju ir limuzīna uzkopējs..un kurš pārsvarā ierodas Anglijā tusēties...kā pats teica. Iespaidi par šejieni - viss ir otrādi - auto brauc pa pretējo pusi, cilvēki iet pretēji,pat autobusu pieturas ir otrādi - ar aiztaisīto nojumes pusi pret ielu. kur ir prāts?Mani pārsteidza veikals, tikko kaut kur ir brīva kase, pie tās nostājas jauna meitene kurai rokās nūja ar cilvēka plaukstas ar izstieptu rādītājpirkstu attēlojumu galā uz kuras rakstīts - "Space here". un tā vairākas stāv un rāda brīvu kasi.Sutoņa ir skaista - atbilst savam nosaukumam - tiešām te saule valda, bet mani mierināja, ka tā neesot bieži. Izstaigājām to, pabijām pat katoļu baznīcā, kur Jēzus pie griestiem piekārts. Uz ielas atradu peniju - Yāaa - pirmā angļu nauda - ceru, ka veiksies.Pašā vakarā noskatījos filmu - "Flight" - par lidmašīnas avāriju. Labi, ka neskatījos to no rīta, tad nekur nebūtu lidojis.Atta, mans dārgais lasītāj, ļaušos vakara burvībai un savus turpmākos novērojumus rakstīšu drīz....