Manas gaitas Katara 9 dala, ka Karalis Hamads rupejas par saviem pilsoniem.

Saja raksta dala velos pastastit par to, ka Kataras valdiba un Karalis gada par saviem pilsoniem. Saksu ar to, ka karalis ikvienam Katarietim ir ka tevs, kuru vini loti ciena. Praktiski jebkurs Katarietis ir gatavs nesvarstoties atdot dzivibu par savu karali. Tam ir loti daudz iemesli, Katara vakar nomainijas vara, tevs atdeva valsts grozos savam delam. Velos pastastit sikak par Karala Hamada (vecais karalis) lomu Kataras attistiba.

Saksu ar to, ko sovakar esot vakarinas man 90 gadigie Katariesi pastastija par to kada bija dzive vecajas dienas pirms Katara atklaja naftu. Lidz 1929.gadam Kataras ekonomika balstijas uz Perlu zveju, tacu 1929 gada notika Kataras nacionala tragedija, jo Japani izgudroja industrialo perli, lidz ar to Kataras ekonomika, 1929 - 1950 gadiem stagneja, valsts bija uz izmirsanas robezas, jo kas bija Katara agrak tuksnesis, tur nebija neka, un Katariesiem piedereja paris teltis kamieli ar kuriem vini klejoja. Doha taja laika bija dazas majas un osta, pavisam maza.

Laika posma no 1950-1995, Katara lenam attistijas nenotika straujas parmainas, Naftas nauda lenam naca, tacu Katariesu dzive neizmainijas, vesturiskais paversien notika 1995 gada, kad pie varas naca Karalis Hamads, vins saka valsti attistit 7 judzu soliem.

Karalis Hamads nodrosinaja Katram Katarietim sekojosas tiesibas:

1) Bezmaksas udens un elektriba (par sim lietam Katariesi nemaksa)

2) Kad izveidojas jauna gimene, bezmaksas zemes gabals un nauda majas buvniecibai.

3) Berniem bezmaksas izglitiba sakot no pamatskolas lidz Doktoranturai, ja berns velas studet Oksforda valsts apmkasas sis macibas.

4) Darbu ar vismaz 2000-5000 LS menesi.

5) Loti liela pabalsta summa kad piedzimst berns ar vairakam nullem

6) Bezmaksas veselibas aprupi gan Katara gan arzemes.

7) Tikai Katarietis var atvert firmu Katara, jeb ja atver arzemnieks Katarietim pieder 51% no firmas

8) Bezprocenta kreditu biznesa uzsaksanai, (Ar vislabakajiem noteikumiem)

9) % no naftas un gazes eksporta ienakumiem.

Karalis Hamads ir loti daudz reizes pieradijis, ka katrs Katarietis vinam ir ka pasa dels vai meita, ar tadu attieksmi vins valdija no 1995-2013 gadam, un vins bija tautas Karalis, tas nozime, ka jebkurs Katarietis var pie vina aiziet un parunaties, neparspilesu ja teiksu, ka praktiski visi Katariesi ar vinu ir sasveicinajusies vai pabijusi ciemos. Latvija cilveki doma, Karalis tas nav nopietni, tacu par Kataru var teikt otradi, tas ir loti nopietns un atbildigs cilveks, kas dienu un nakti gada par saviem pilsoniem. Vienkarsi Kataras valdiba ir tautas valdiba, vini nav ieintreseti apzagt pasi savu tautu, ka to dara Latvija, Katara ir cita vertibu sistema, kas balstas uz islamiskajam vertibam. Karalis Hamads dzivoja savu dzivi vienkarsi, ja Latvija pie varas esosie cilveki varu uzskata par bagatibas avotu, tad Katara ministri varu uzskata par loti smagu nastu, jo vini atbild par Katru soli, pirmkart Allaha prieksa otrkart savu pilsonu prieksa, iepriekseja raksta mineju, ka musulmani loti nopietni izturas pret noklusanu paradize, un baidas no elles.

Sobrid Katara notiek loti strauja attistiba, valsts virzas pareizaja virziena, tagad seit ir jauns Karalis, kas ies sava teva pedas un padaris Kataru vel bagataku un attistitaku. Tiek buveta infrastruktura, pilseta tiek atjaunota parbuveta uzlabota. katru dienu notiek kas jauns.