mazliet par Islandi

Jaatzist, ka domas par Islandi bija mazliet savadakas. Kad beidzot ierados seit, likas, ka nepieradisu nu nekadigi. Kludijos :) Reikjavika ir tiesam liela pilseta, saka, ka tikpat liela ka Kopenhagena - nezinu, vai taisniba. Cilveki dzivo parsvara 3stavu majas, maz ir daudzstavu celtnju tapec, ka seit tas aizsedz sauli, kuras jau ta nav daudz. Vasara seit ir tada ka pavasaris Latvija. Nav karstu dienu, vismaz junija menesi nav. Toties laika izmainas ir ljoti raksturigas - vienu bridi list, pec 5 minutem jau spid spoza saulite. Nekad nevari zinat vai diena bus saulaina vai lietaina-jabut gatavam uz visu! Dzivosana ir padarga, nezinu par dzivoklu izmaksam, bet partika ir padarga. Ja neesi galjas miilis, tad ir paveicies, jo gala seit maksa letajos vekalos aptuveni 20Ls kilograma. Galjas izstradajumi mazliet letaki. Parejam cenas atskiras tikai mazliet no Latvijas partikas produktu cenam. Gurki, tomati maksa lidzigi ka Latvija. Ogas un augli gan ir dargaki. Zemenes maksa 3Ls par puskilogramu, ta ka biezi nevar atljauties. Islande nav mezhu, vismaz ne tadu ka mums Latvija. Toties kalni gan ir pasakaina vertiba. Pati dzivoju tuvu kalniem, katru dienu varu uz tiem noskatities. Pasakaina apkartne, briziem pat parnem nereala sajuta. It ka atrastos ne uz zemes. Sabiedriskais transports tikai viens - autobuss, kas ir padargs, aptuveni 1,70Ls MAKSA bilete. Bet ja noperk karti, tad sanak izdevigak. Un bez autobusa nu nevar, ja nu vienigi nav ritenja. Velosipedisti te ir bieza paradiba, tikai atskiriba no latviesiem, tie seit nebrauka bez aizsargkiverem. Drosiba pirmaja vieta :) Izklaides iespejas pietiekamas, ljoti daudz iespeju doties dazadas ekskursijas. Tomer jadoma, ko isti grib, jo cenas nav zemas - videji 40Ls par ekskursiju. Bet, protams, var ari 100Ls samaksat par dazu stundu izpriecam. Pašai ļoti patika zirgu izjādes. Ja izvēlaties doties tajās, noteikti iesaku doties izjades uz Laxness fermu, jo tiesi tur cilveki ir visjaukakie, pret dzivnieciņiem izturas labāk un vispar savadaka attieksme neka citas turisma firmās. Ja esat šeit, noteikti iesaku izmēģināt RIVER RAFTING, jo tas tiešām ir super! Lai ari sakuma pati baidijos, negribeju, jo domaju, ka ta brauksana ar laivu pa upi bus sausmiga. Neka, bija ļoti jauki! Braucam 9 cilvēki vienā lielā piepūšamajā laivā. Brīžiem bija traki jāairē, brīžiem stipri jāturas, lai neizkristu no laivas, bet sajūtas ir fantastiskas! Un ja vel patrāpās labs gids, tad var pamēģināt upes vidū sadoties rokās stāvot uz laivas malām un dziedāt dziesmas :) Jauki! Un daba apkārt vienkārši fantastiska-lieliski lavas veidojumi, nostāsti par troļļiem, kas pārakmeņojušies. Un pēc visa šī pasākuma ieiet saunā ir vienkārši burvīgi! (TURPINAJUMS SEKOS!!!)