Latvija-Zviedrija-Norvēģija

Rīga-V-pils-Nineshamna-Arbog-Karlštate-Oslo-Stavangera-Bergena-Briksdales ledājs-Lilihamere-Oslo-Karlštate-Upsala-Stoholma-Nineshamna-V-pils-Rīga-taads bij muusu 15 dienu maršruts,bez steigas un lieka sresa 3500km pa līkumainām un šaurām kalnu pārejām (2000m),pāri kaadiem 10 fjordiem. The best objektsi bija Stavangeras pilseetinja ar savu vispasaules kulinaarijas festivaalu un Preikestolenas vertikāla klinšu siena 600 m no ūdens līmeņa, bez jebkāada nožogojuma, pārkaries pār malu, lūri lejā un mī.... biksēs.Tvinas ūdenskritums arī bij labs un nakšņošana 13.ceļa vecā posma tunelī ar karalisko ģerboni - spokaina sajūta. Arīi laiciņš bija the best. no 15 dienām 1 lija, paarējās spīdēja saule un bija 26 - 30 grādi silts. Novēlu katram to izmēģināt - tas ir to vērts. Iesaku braukt ar savu auto un ņemt paiku no šejienes. Nakšņot var jebkurā vietā 2 dienas bez prasīšanas, kautvai privātīpašumā.Uguni gan nevar kurināt, jāņem prīmuss. Saskaitot visus prāmjus (no V-pils uz Nineshamnu un atpakaļ un pāri visiem fjordiem), visus maksas ceļus, visus kempingus, benzīnu, muzejus, visas vecās baznīcas, bija at, visu saskaitot sanaaca 238Ls uz cilvēku par 15 dienām no Rīgas uz Norvēģiju un atpakaļ.